Gå til innhold

P-pillen Trinordiol / bivirkninger

Anbefalte innlegg

Jeg har et 5 mnd gammelt barn og har nettopp begynt å spise p-pillen Trinordiol: den 3. dagen ble jeg vanvittig svimmel, kastet opp og var dårlig i en time, senere ble jeg mye bedre, men ikke helt bra. I dag, 4. dagen har jeg vært litt ør og svakt kvalm.

Jeg regner med at dette skyldes Trinordiol? Det står på pakningen at en av bivirkningene kan være kvalme. Jeg er ellers en helfrisk person, ikke røyker.

Vil denne bivirkningen avta? Jeg kan jo ikke gå og føle meg slik i mange mnd. fremover?! Bør jeg gå over til et annet p.pillemerke?

Jeg tålte minipillen uten problemer, men gikk over til Trinordiol ved ammeslutt.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/15324-p-pillen-trinordiol-bivirkninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg tror ikke det er særlig forskjell på pillene med hensyn til kvalme, men det går vanligvis over etterhvert. Ta pillen på kvelden, så du blir kvalm mens du sover!

Jeg tror ikke det er særlig forskjell på pillene med hensyn til kvalme, men det går vanligvis over etterhvert. Ta pillen på kvelden, så du blir kvalm mens du sover!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...