Gå til innhold

Funnet den store kjærligheten...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg føler jeg har det nå.

Vi har bare vært sammen i litt over et år, begynte å date for to år siden, og har kjent hverandre siden ungdomsskolen.

Han er så snill og god. Fin, kjekk og sexy med verdens mest sjarmerende smil og latter. Stråler godhet og varme fra øynene hans.

Vi passer utolig godt sammen, har veldig lik smak når det gjelder mange ting, samme humor osv.

Han er snill og omtenksom, og romantisk. Viser at han tenker på meg og er glad i meg hele tiden. Veldig god elsker..

Han liker barn, og er hjelpsom ovenfor de som trenger det, og jeg tror ikke det finnes noe vondt i ham. Han er bare så herlig.

Dette var litt av alle de gode sidene hans :)

Gjest realisten

Vi har bare vært sammen i litt over et år, begynte å date for to år siden, og har kjent hverandre siden ungdomsskolen.

Han er så snill og god. Fin, kjekk og sexy med verdens mest sjarmerende smil og latter. Stråler godhet og varme fra øynene hans.

Vi passer utolig godt sammen, har veldig lik smak når det gjelder mange ting, samme humor osv.

Han er snill og omtenksom, og romantisk. Viser at han tenker på meg og er glad i meg hele tiden. Veldig god elsker..

Han liker barn, og er hjelpsom ovenfor de som trenger det, og jeg tror ikke det finnes noe vondt i ham. Han er bare så herlig.

Ja slik var min kjæreste også for mange mange år siden....alt er rosenrødt når forholdet er ferskt. Får håpe at du synes det samme om 5 år. Livet ut er nemlig lang tid!

Du bør ta vare på det innleget du skrev og ta det frem igjen med jevne mellomrom. Det viser seg nemlig at de gode sidene man ser i en person er de som man senere irriterer seg grønn over.

Gjest sånn er det

Ja slik var min kjæreste også for mange mange år siden....alt er rosenrødt når forholdet er ferskt. Får håpe at du synes det samme om 5 år. Livet ut er nemlig lang tid!

Du bør ta vare på det innleget du skrev og ta det frem igjen med jevne mellomrom. Det viser seg nemlig at de gode sidene man ser i en person er de som man senere irriterer seg grønn over.

Akk ja...

Det var ikke slik i mitt forrige forhold som varte i over 8 år, da var ikke alt slikt perfekt som nå. Det varte heller ikke så lenge at jeg var stormforelsket så jeg burde sikkert tatt tegnene før på at han og jeg ikke var rette for hverandre.

Jeg har tro på mitt nåværende forhold og ser ingen grunn til å gå på med pessimisme bare fordi du ikke greier å få dine forhold til å fungere og ikke har funnet din drømmepartner...

Gjest søtemeg

hvorfor er det så vanskelig å holde på de gode følelsene og forelskelsen?

Annonse

Gjest alive&kicking

Det var ikke slik i mitt forrige forhold som varte i over 8 år, da var ikke alt slikt perfekt som nå. Det varte heller ikke så lenge at jeg var stormforelsket så jeg burde sikkert tatt tegnene før på at han og jeg ikke var rette for hverandre.

Jeg har tro på mitt nåværende forhold og ser ingen grunn til å gå på med pessimisme bare fordi du ikke greier å få dine forhold til å fungere og ikke har funnet din drømmepartner...

ja, man må jo ha tro på et forhold, ellers vil man vel ikke gå inn i ett.

ja, man må jo ha tro på et forhold, ellers vil man vel ikke gå inn i ett.

Ser sånn ut på de over her, de bare sitter og venter på at det skal bli kjipt og dabbe av. Et selvoppfylt profeti blir det da..

Forhold må jobbes med, kan ikke bare forvente at alt skal gå på skinner.

Min erfaring er at det viktigste i et forhold er ærliget og litt stå-på-vilje. Når du først har funnet en kjæreste som matcher deg godt må du vise kjæresten og deg selv at du klarer å akseptere hele han/henne som hun/han er. Først da slutter du å irritere deg over bagateller :)

mil1365380270

hvorfor er det så vanskelig å holde på de gode følelsene og forelskelsen?

Fordi det er hormonstyrt. Når hjernen kommer til seg selv, ser man hvem man har forelsket seg i, og det trenger ikke ligne på den personen man forgudet for et halvt år siden :-)

Den dagen det kommer en pille som får forelskelser til å vare evig, går verden over styr, ingen får gjort noe fornuftig ;-)

Deilig å være dustete forelsket, men jeg satser på å elske noen i stedet, må ha litt mat, søvn og bakkekontakt, i det lange løp :-)

Gjest søtemeg

Fordi det er hormonstyrt. Når hjernen kommer til seg selv, ser man hvem man har forelsket seg i, og det trenger ikke ligne på den personen man forgudet for et halvt år siden :-)

Den dagen det kommer en pille som får forelskelser til å vare evig, går verden over styr, ingen får gjort noe fornuftig ;-)

Deilig å være dustete forelsket, men jeg satser på å elske noen i stedet, må ha litt mat, søvn og bakkekontakt, i det lange løp :-)

men hva skal man se etter hos kjæresten hvis en ønsker at det skal vare?

Tror det er likemye det at mange kvinner mener de skal kunne forandre mannen dit de vil ha ham, og når de har gjort det vil de ikke ha ham mer, eller han ble lei og stakk.

Ei av mine venninner har fått seg kjæreste nå, og hun snakker allerde om hvordan hun skal få ham til å gå med andre klær, oppføre seg annerledes osv.. herregud...

mil1365380270

Man skal se etter de tingene man setter pris på hos en kjæreste + de tingene man forelsket seg i, også skal man forsøke å ikke irritere seg over de tingene man gjerne skulle sett var annerledes.

Det her gjør man samtidig som man passser på å ikke gå på akkord med seg selv, he-he ;-)

Respekt for hverandre som person er vel det viktigste, også denne tenningen da :-)

Annonse

mil1365380270

Tror det er likemye det at mange kvinner mener de skal kunne forandre mannen dit de vil ha ham, og når de har gjort det vil de ikke ha ham mer, eller han ble lei og stakk.

Ei av mine venninner har fått seg kjæreste nå, og hun snakker allerde om hvordan hun skal få ham til å gå med andre klær, oppføre seg annerledes osv.. herregud...

Mange jenter som gjør sånn, ja, men også gutter. Det kan f.eks. gå på at hun skal oppføre seg annerledes som kjæresten han, enn hun gjorde som singel, da hun var så sjarmerende at han falt pladask :-)

Mange jenter venter på ridderen i hvit rustning. Denne personen finnes ganske enkelt ikke. Det kan være en person som har på seg hvit rustning og ser ut som en ridder, men ingen kan ha den rollen hele tiden. Før eller siden må han ta av seg rustningen, og du vil da se han i andre drakter som kanskje ikke er like "fantastiske".

Hvorvidt "den store kjærligheten" finnes eller ikke blir et vanskelig spørsmål, og det kommer an på hvordan man definerer den. Hvis det skal være en følelse for en annen person som holder seg konstant og stabil resten av livet, og gjør deg mo i knærne når du ser vedkommende for 139.364.236.642.235 gang, så vil du alltid bli skuffet. På den annen side kan man jo definere et forhold som varer i 10-15 år, som stort sett er bra, for en ganske "stor" kjærlighet.

"............................"

Magefølelsen er en like god "spådom" som noen annet. Den er et ofte undervurdert fenomen. Utover det finnes det ingen garantier - overhodet. Man må ganske enkelt gamble. Og man må gamble fullt ut - det nytter ikke å "safe", da finner man aldri ut hvordan ting kunne ha vært. Kjærligheten er som mange andre ting i livet - man må prøve å feile. Før eller siden ender man stort sett opp med lite nok feiling til at det blir bra.

"........................."

Det er det vel heller ingen som har antydet at du bør gjøre.

"........................."

Ser sånn ut på de over her, de bare sitter og venter på at det skal bli kjipt og dabbe av. Et selvoppfylt profeti blir det da..

Forhold må jobbes med, kan ikke bare forvente at alt skal gå på skinner.

Det er foskjell på å vente på at ting skal dabbe av, og det å være klar over muligheten for det.

"......................"

Gjest KomBinasjon

Samme humor som deg? Litt av et par dere med andre ord, i og med at du støtt finner det fornøyelig å mobbe på dol.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...