Babette Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Ja, jeg tror jeg har funnet den store kjærligheten. Men det handler ikke så mye om at han har de eller de egenskapene. Han er både lat og utsetter ting til i morgen, han kommer aldri med blomster eller uventede gaver. Forklaringen ligger mere i kjemien og kjærligheten mellom oss. Det startet som et lynnedslag, og jeg skjønte ingenting. Han var da ikke noe spesielt? Men forelskelsen tok ikke feil. Vi får det bare bedre og bedre sammen, og jeg blir varm inni meg av å tenke på ham. I begynnelsen var alt feil, bortsett fra at forelskelsen var sterk og flammende og den fysiske tiltrekningen likeså. Vi traff hverandre altfor tidlig etter begges separasjon, han var ikke høy nok eller kjekk nok - kort sagt strittet jeg i mot. Men det gikk seg til. I dag synes jeg han er verdens skjønneste. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/153253-funnet-den-store-kj%C3%A6rligheten/page/2/#findComment-982653 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.