Gå til innhold

Hva kan jeg gjøre for å få ham til å bli trygg?

Anbefalte innlegg

Gjest kjæresten hans

Min kjære og meg har nettopp hatt et brudd. Det var han som kuttet det. Årsaken er at jeg har behandlet ham nokså dårlig.

Dette ser jeg helt klart og fullt ut, og legger meg langflat for det han sier til meg. Jeg er villig til å forandre meg.

Han ville ha meg tilbake og vi er nå et par igjen. Men han er så redd! Han er så redd for at jeg nok en gang skal såre ham og gjøre ham så vondt som jeg nå har gjort.(Det er IKKE utroskap det er snakk om her, langt i fra)

Jeg ser jo at han ikke helt slapper av og ikke helt klarer stole på at jeg vil forandre meg.

Jeg sender ham små kort for å trygge ham og jeg sier aøt jeg kan for å fortelle ham. Og det viktigste av alt er at jeg går inn for å vise ham at jeg vil endre meg - men det tar jo tid for å ham å se.

Trenger tips til hvordan glede og roe ham ned.

Typiske kjæreste-oppmuntringer og slikt.

Noen tips?

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Tror nok dette vil ta tid... samboern og jeg har vært i noen utrygge "faser", og med tiden har vi blitt trygge igjen. Du må bare rett og slet bevise at du forandrer deg til det bedre! : ) Tror ikke kort og annet "smisk" hadde fått meg til å følemeg trygge før jeg hadde sett forandring.. lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...