Gå til innhold

Fucking good friend?

Anbefalte innlegg

Gjest Kan noen hjelpe?

Vi har vært bestevenner i over 6 år. Jeg har alltid sittet i armkroken hans når vi ser tv ol., og vi har alltid vært kosete sammen. Vi kan til tider også sove i samme seng, å bare prate hele natten.

Vi har ikke hatt sex enda.. Men av og til har jeg lysst, mens andre ganger ikke i det hele tatt!

Setter vi mye på spill hvis vi har sex sammen, eller mener dere at vi bare skal gjøre det og ta resten fra der?

Trenger noe tips og råd her!!

Takk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153267-fucking-good-friend/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sussilei

Min fgf er min beste venn å. Vi prater om alt, er det noe er det han jeg ringer. Vi har det beste venneforholdet, og den beste sexen :)

Hvis dere har det beste venneforholdte og den beste sex'en - hvorfor er dere ikke sammen (som kjærester) da ? Bra sex og supert vennskap er jo det de fleste av oss ønsker oss i en partner, og dere har det jo i hverandre. Hvordan klarer dere å skille/være sikre på at det dere føler er kun vennskap, når attraksjonjen tydeligvis er så sterk på mange plan ?

Er du sikker på at ikke en av dere ønsker noe mer?

Hva skjer hvis en av dere får en (annen) kjæreste, da ?

Jeg har prøvd noen sånne vennskap med "uforpliktende" sex. Det har alltid endt med katastrofe.... Morsomt å høre om noen som faktisk får til det umulige :=)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153267-fucking-good-friend/#findComment-981477
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hvis dere har det beste venneforholdte og den beste sex'en - hvorfor er dere ikke sammen (som kjærester) da ? Bra sex og supert vennskap er jo det de fleste av oss ønsker oss i en partner, og dere har det jo i hverandre. Hvordan klarer dere å skille/være sikre på at det dere føler er kun vennskap, når attraksjonjen tydeligvis er så sterk på mange plan ?

Er du sikker på at ikke en av dere ønsker noe mer?

Hva skjer hvis en av dere får en (annen) kjæreste, da ?

Jeg har prøvd noen sånne vennskap med "uforpliktende" sex. Det har alltid endt med katastrofe.... Morsomt å høre om noen som faktisk får til det umulige :=)

Det fungerer jo gjerne når det pågår.

Det er når en av partene finner seg en annen at det skjærer seg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153267-fucking-good-friend/#findComment-981498
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...