Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest alltid kåt

Er det noen som har noen råd. Jeg er kåt hele tiden, og må skifte truse flere ganger til dagen. Men feilen er at jeg tenner på feil mann. Jeg er gift, men tenner ikke i det hele tatt på mannen min, men på hans kamerat. Er det noe som kan gjøres for at jeg ikke skal være våt der nede hele tiden? Dette er skikkelig plagsomt. Ikke si slutt å tenk på han, for det er like vanskelig som det ville vært for en narkoman å slutte med narkotika. Tro meg, jeg har prøvd i 1/2 år å komme over han.

PS. har ikke noe forhold til denne mannen, men er vanvittig forelska.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153290-alltid-k%C3%A5t/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kovac

Hvorfor gifte seg med en mann du ikke tenner på?. Golddigger?

hmmm...mye rart der ute

Jeg har da ikke giftet meg nettopp. Har vært gift i sammen i 10 år og gift i 6 av disse. Jeg har jo vært kjempeforelsket og tent på min mann også, men ikke det siste året. Er det bare å skille seg da?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153290-alltid-k%C3%A5t/#findComment-981361
Del på andre sider

Prøv å ta ut kåtheten din på mannen din, selv om det ikke er han du tenner på. Du kjenner vel til å få appetitten vekket ute, men spise hjemme? Kanskje får du mer oppmerksomhet av mannen din hvis du spiser hjemme nå når appetitten er på topp. Kanskje noe vil blomstre igjen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153290-alltid-k%C3%A5t/#findComment-981632
Del på andre sider

Annonse

Gjest kovac

Prøv å ta ut kåtheten din på mannen din, selv om det ikke er han du tenner på. Du kjenner vel til å få appetitten vekket ute, men spise hjemme? Kanskje får du mer oppmerksomhet av mannen din hvis du spiser hjemme nå når appetitten er på topp. Kanskje noe vil blomstre igjen?

Takk for tipset. Men å få oppmerksomhet fra mannen min er ikke noe problem. Han er alltid villig. Jeg syns dette er kjempevanskelig, for jeg vil jo ikke avvise han. Men klarer ikke å tenke på annet enn kameraten hans når jeg og mannen min har sex. Dette gjør at jeg føler det som om jeg er utro mot mannen min selv om det bare er i tankene. Får skikkelig dårlig samvittighet, og klarer ikke å nyte sexen.

Dersom jeg stenger tankene ute når vi har sex, og har sex bare for å tilfredstille mannen min, får jeg ikke orgasme. Og jeg føler det som om jeg blir voldtatt. Det er grusomt, selv om mannen min aldri ville tvunget meg til å gjennomføre et samleie mot min vilje. Dersom jeg sier at vi kan ha sex men ikke "deltar" selv gjennomskuer han dette fort, og han syns ikke det er noe gøy å ha sex dersom jeg ikke liker det. Prøver derfor å unngå mannen mins stadige tilnærmelser.

Syns synd på den stakkars mannen min som ikke forstår hvorfor jeg er slik, kan ikke akkurat si at jeg er stormforelska og kåt på hans beste kamerat. Men jeg prøver å si til han at det ikke har noe med han å gjøre.

Kinkig problem.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153290-alltid-k%C3%A5t/#findComment-981913
Del på andre sider

Takk for tipset. Men å få oppmerksomhet fra mannen min er ikke noe problem. Han er alltid villig. Jeg syns dette er kjempevanskelig, for jeg vil jo ikke avvise han. Men klarer ikke å tenke på annet enn kameraten hans når jeg og mannen min har sex. Dette gjør at jeg føler det som om jeg er utro mot mannen min selv om det bare er i tankene. Får skikkelig dårlig samvittighet, og klarer ikke å nyte sexen.

Dersom jeg stenger tankene ute når vi har sex, og har sex bare for å tilfredstille mannen min, får jeg ikke orgasme. Og jeg føler det som om jeg blir voldtatt. Det er grusomt, selv om mannen min aldri ville tvunget meg til å gjennomføre et samleie mot min vilje. Dersom jeg sier at vi kan ha sex men ikke "deltar" selv gjennomskuer han dette fort, og han syns ikke det er noe gøy å ha sex dersom jeg ikke liker det. Prøver derfor å unngå mannen mins stadige tilnærmelser.

Syns synd på den stakkars mannen min som ikke forstår hvorfor jeg er slik, kan ikke akkurat si at jeg er stormforelska og kåt på hans beste kamerat. Men jeg prøver å si til han at det ikke har noe med han å gjøre.

Kinkig problem.

Vel, selv om du har prøvd et halvt år å komme over denne fyren, så er det ikke sikkert det ikke går over med tiden. Men jeg er enig, det går ikke å prøve å ikke være forelsket. Ta tiden til hjelp, og ikke gjør noe dumt... Lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153290-alltid-k%C3%A5t/#findComment-982178
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...