Gå til innhold

Noen som vil få det bedre i livet?

Anbefalte innlegg

Gjest Har det endelig bra!

Hei dere som vil få det bedre i livet!

Anbefaler å prøve CD`n som dere kan få av Morten Eriksen,veileder i bla selvutvikling.

CD`n er gratis og den kan bestilles på hans hjemmeside

www.morten-eriksen.no

Denne CD`n har hjulpet meg til å få det mye bedre i mitt eget liv.

Håper at du også får det bra!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153351-noen-som-vil-f%C3%A5-det-bedre-i-livet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en annen

jeg tror ikke at en cd kan hjelpe deg på veien til å få det bedre i livet!Det er du selv som avgjør om du vil ha det bra i livet eller ikke :)

*Ha en fortsatt flott dag*

Pssst:tror jammen at en cd kan få meg til å slappe av litt ;)

Jeg vet ingenting om denne cd-en, men det virker som et flott tiltak. Det å begynne å meditere har hjulpet mange til å få det bedre i livet.

jeg tror ikke at en cd kan hjelpe deg på veien til å få det bedre i livet!Det er du selv som avgjør om du vil ha det bra i livet eller ikke :)

*Ha en fortsatt flott dag*

Pssst:tror jammen at en cd kan få meg til å slappe av litt ;)

Nå misforstår du greia ganske totalt, da. Det er ikke det at en ting eller en person kan på magisk måte gjøre livet ditt bedre. Denne CD'en har sansynlig samme funksjon som å gå til en psykolog: å gi deg noen ideer, tanker etc. som kan trigge de riktige tankemønsterene, og kanskje gjøre at man får det bedre. Så enkelt er det - ikke noe hokus-pokus.

"........................"

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...