Gå til innhold

Kan en reagere på bedøvelsen?

Anbefalte innlegg

Gjest gruffoggru

For det første er det svært ubehagelig med bedøvelse, en føler seg rar i ansiktet og har ikke kontroll over bevegelsene. Jeg føler meg slapp og mister energien til å gape, jeg blir rett og slett så sliten at jeg nesten sovner. I dag da jeg var hos tannlegen ble jeg dårlig, jeg vet ikke om det var bedøvelsen eller om jeg brygger på noe. Jeg ble plutselig kvalm og svimmel og mistet all energi, jeg følte meg også deprimert(uten grunn). Da jeg kom hjem følte jeg meg svært deprimert og måtte kaste opp. Jeg har ingen psykiske problemer og har eller ikke tannlegeskrekk, jeg følte meg rett og slett bare dårlig etter bedøvelsen. Jeg fikk ganske mye bedøvelse, både oppe og nede fordi jeg skulle ta flere hull.

Er det mulig at en kan reagere på denne måten etter å ha fått bedøvelse,eller må det være andre grunner til at jeg ble dårlig?

Jeg må også si at jeg alltid får hodepine etter tannlegebesøk/bedøvelsen(tror det kommer av bedøvelsen)

Hvis jeg har reagert på bedøvelsen, hvilke stoffer i bedøvlesen er det som gjør utslaget, kan det være adrenalinen i bedøvelsen, at det rett og slett ble for mye adrenalin for meg? Jeg ble helt utslått.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153374-kan-en-reagere-p%C3%A5-bed%C3%B8velsen/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...