Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja....

Helt ærlig så tror jeg ingen skal gå og håpe på firlinger...! Vi er ikke laget til å bære 4 barn, og ikke har vi nok armer til å ta oss av 4 barn på en gang heller vi mennesker. Risikoen for at noe skal gå galt underveis er heller dessverre ikke til å kimse av.

Jeg er iallefall glad for at det dreier seg om noe så uforutsigbart som eneggede tvillinger, sånn at det ikke blir noe skriverier om uansvarlige prøverørsforsøk.

Men misforstå meg riktig, når det når er gått sånn at det er 4 små i magen håper jeg selvsagt av hele mitt hjerte at det skal gå bra, både for moren og de små. Krysser alt jeg har for det!! :o) Og håper de får masse støtte og hjelp, både menneskelig, praktisk og økonomisk, sånn at dette blir overkommelig for dem.

MVH

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153406-vg-i-dag/#findComment-982095
Del på andre sider

Tja....

Helt ærlig så tror jeg ingen skal gå og håpe på firlinger...! Vi er ikke laget til å bære 4 barn, og ikke har vi nok armer til å ta oss av 4 barn på en gang heller vi mennesker. Risikoen for at noe skal gå galt underveis er heller dessverre ikke til å kimse av.

Jeg er iallefall glad for at det dreier seg om noe så uforutsigbart som eneggede tvillinger, sånn at det ikke blir noe skriverier om uansvarlige prøverørsforsøk.

Men misforstå meg riktig, når det når er gått sånn at det er 4 små i magen håper jeg selvsagt av hele mitt hjerte at det skal gå bra, både for moren og de små. Krysser alt jeg har for det!! :o) Og håper de får masse støtte og hjelp, både menneskelig, praktisk og økonomisk, sånn at dette blir overkommelig for dem.

MVH

Hei igjen

Ja, enig med deg. Vi tok ikke sjansen på å sette inn 2 egg sist (angrer på det nå), for vi synes 2 på en gang høres mye ut, og tenk da på 4. Men det var koselig å lese om det (i disse agurktider...)

zabo

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153406-vg-i-dag/#findComment-982285
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...