Gjest mor-til-gutt Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 Jeg er også lita, korte bein og str. 36 i bukse. Jeg lurer på hvor jeg kan finne bukser med lavt liv..? Fordrar ikke bukser som går langt oppover magen. Lavt liv og god vidde nede..? 0 Siter
MsSophie Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 Det er jo bare å gå inn i hvilken som helst motebutikk så finner du bukser som stopper langt nede på hoftene. Bukser med høyt liv har jo ikke vært å få tak i de siste 5 årene. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 Du kan spørre de som jobber i butikken når du er der? 0 Siter
Nikki Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 Det er jo bare å gå inn i hvilken som helst motebutikk så finner du bukser som stopper langt nede på hoftene. Bukser med høyt liv har jo ikke vært å få tak i de siste 5 årene. Det kommer vel ann på hvor liten man er det da... Jeg er veldig kort i livet, så på meg ser mange bukser høye ut selv om de egentlig er korte i livet. Og er de korte, så stopper de der jeg absolutt ikke vil at de skal stoppe - slik at min ene lille valk blir ekstra tydelig. Det skal ikke være enkelt... 0 Siter
Gjest javeldå Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 Jeg var nettopp på jeans- innkjøp. 98% av alle buksene jeg prøvde skulte såvidt pelsen. Så jeg skjønner ikke at det skulle være noe problem å finne bukser med lavt liv. 0 Siter
Gjest mor-til-gutt Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 Det kommer vel ann på hvor liten man er det da... Jeg er veldig kort i livet, så på meg ser mange bukser høye ut selv om de egentlig er korte i livet. Og er de korte, så stopper de der jeg absolutt ikke vil at de skal stoppe - slik at min ene lille valk blir ekstra tydelig. Det skal ikke være enkelt... Sikkert dumt spørsmål.....jeg finner nok helt sikkert en slik bukse. Har man ikke så god råd handler man gjerne på Spar Kjøp slik jeg gjør. Finner forsåvidt stilige bukser der, men de rager så høyt opp. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 Sikkert dumt spørsmål.....jeg finner nok helt sikkert en slik bukse. Har man ikke så god råd handler man gjerne på Spar Kjøp slik jeg gjør. Finner forsåvidt stilige bukser der, men de rager så høyt opp. Gå på salg, den som leter finner der... Kjøpte nettopp en dongeribukse fra BikBok til 99,- kr, kan ikke klage på den prisen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.