Gå til innhold

Lurer jeg også...

Anbefalte innlegg

Gjest mor-til-gutt
Skrevet

Jeg er også lita, korte bein og str. 36 i bukse. Jeg lurer på hvor jeg kan finne bukser med lavt liv..? Fordrar ikke bukser som går langt oppover magen.

Lavt liv og god vidde nede..?

Skrevet

Det er jo bare å gå inn i hvilken som helst motebutikk så finner du bukser som stopper langt nede på hoftene.

Bukser med høyt liv har jo ikke vært å få tak i de siste 5 årene.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Du kan spørre de som jobber i butikken når du er der?

Skrevet

Det er jo bare å gå inn i hvilken som helst motebutikk så finner du bukser som stopper langt nede på hoftene.

Bukser med høyt liv har jo ikke vært å få tak i de siste 5 årene.

Det kommer vel ann på hvor liten man er det da... Jeg er veldig kort i livet, så på meg ser mange bukser høye ut selv om de egentlig er korte i livet. Og er de korte, så stopper de der jeg absolutt ikke vil at de skal stoppe - slik at min ene lille valk blir ekstra tydelig.

Det skal ikke være enkelt...

Gjest javeldå
Skrevet

Jeg var nettopp på jeans- innkjøp. 98% av alle buksene jeg prøvde skulte såvidt pelsen. Så jeg skjønner ikke at det skulle være noe problem å finne bukser med lavt liv.

Gjest mor-til-gutt
Skrevet

Det kommer vel ann på hvor liten man er det da... Jeg er veldig kort i livet, så på meg ser mange bukser høye ut selv om de egentlig er korte i livet. Og er de korte, så stopper de der jeg absolutt ikke vil at de skal stoppe - slik at min ene lille valk blir ekstra tydelig.

Det skal ikke være enkelt...

Sikkert dumt spørsmål.....jeg finner nok helt sikkert en slik bukse. Har man ikke så god råd handler man gjerne på Spar Kjøp slik jeg gjør. Finner forsåvidt stilige bukser der, men de rager så høyt opp.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Sikkert dumt spørsmål.....jeg finner nok helt sikkert en slik bukse. Har man ikke så god råd handler man gjerne på Spar Kjøp slik jeg gjør. Finner forsåvidt stilige bukser der, men de rager så høyt opp.

Gå på salg, den som leter finner der... Kjøpte nettopp en dongeribukse fra BikBok til 99,- kr, kan ikke klage på den prisen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...