Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

P-ringen sitter ikke (i motsetning til et pessar) rundt livmortappen. Den ligger "hvorsomhelst" i skjeden, og er derfor mye enklere å plassere riktig enn et pessar (som jo er det mest sammenlignbare når det gjelder prevensjon som skal plasseres lokalt i skjeden. Uten sammenheng for øvrig, det er jo ellers lite fellestrekk mellom pessar og p-ring.

Se evt. mer på http://www.nuvaring.no om du vil vite.

Jeg gjetter på at det var den feil-informasjonen når det gjelder plassering av p-ringen Åsemor reagerte på.

Ah, da er jeg med. Når jeg tenker etter er jo det selvsagt - den kan jo taen inn og ut uten at det er mye jobb.

"........................"

Så da kan ikke vi kvinner uttale oss om hvordan man trer på et kondom heller da??

Nei,for da bare later vi som om vi kan det...

Jepp. Og hvis dere f,eks prøver å suge, og ikke får det ordentlig til, så "later der som" om dere har greie på det :-)

"......................"

Annonse

Hva i all verden er det du mener med det? Var det noe galt med det jeg sa? Jeg har riktig nok ikke kvinnelige kjønnsdeler, men jeg vedder på at jeg har mer erfaring med kvinner enn du har, og jeg har da plukket opp ett og annet i årenes løp.

"............................"

Det er bare ikke så ofte jeg hører menn snakker om livmortappen, svært få av de jeg kjenner vet engang hva det er eller hvor den befinner seg hen.

Og du har jo aldri humor du. Eller så er det jeg som har dårlig humor. Og p-ringen sitter ikke foran livmortappen.

Det er bare ikke så ofte jeg hører menn snakker om livmortappen, svært få av de jeg kjenner vet engang hva det er eller hvor den befinner seg hen.

Og du har jo aldri humor du. Eller så er det jeg som har dårlig humor. Og p-ringen sitter ikke foran livmortappen.

Jeg vet den ikke sitter der - det var feil. Jeg har selv både satt inn og tatt ut slike. Men å påstå at jeg ikke vet hva jeg snakker om er drøyt. Jeg kan jo ikke være sikker, men jeg tipper på at jeg har like god greie som deg på kvinnens anatomi.

Og jo - jeg har humor. Men ikke når jeg føler et utsagn som en bevisst fornærmelse.

".........................."

1) Er det noen som har opplevd at p-pillen påvirker lysten hos dere kvinner?

Absolutt. Jeg merket det egentlig ikke før jeg sluttet på pillen. Da kom lysten for fullt!!!!

2) Er 3-5 ganger i mnd. nok for noen av dere mannlige lesere? (Vil gjerne ha mer...)

Nå er jeg kvinne, men jeg regner med at noen menn synes det er nok og andre ikke.

3) Noen kvinner som har prøvd de kvinnelige sex-pillene som er kommet på markedet? Hvordan virker de for DEG?

Beklager, har ikke prøvd. Hva med å forsøke Rosenrot?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...