Gjest Rimming Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 Er det noen som vet hva rimming er? Tror det har med sex å gjøre. 0 Siter
Gjest zuuul Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 Jeg tror det dreier seg om å slikke analåpningen eller noe 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 Jeg tror du tenker på "riming": rim (II rim) n1 (norr rím, fra fr) 1 vers, strofe med enderim regler og r- 2 lydlig overensstemmelse mellom to el. flere ord ender-, bokstavr- 3 rimord jeg finner ikke noe r- på 'ansikt' Det står ingenting i ordboka om ordet "rimming", så det er mest nærliggende at du tenker på "rim". 0 Siter
Gjest tralllalla Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 Rimming: Rumpeslikking innebærer liten risiko for overføring av hiv. Det er imidlertid høyrisiko for hepatitt A og B og amøber. Det kan være en liten mulighet for overføring av hiv-smitte når man slikker bak på grunn av usynlige småsår eller blodrester omkring analåpningen. En frisk munn uten sår eller blødende tannkjøtt kan redusere eventuell risiko. 0 Siter
Prozak Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 Jeg tror du tenker på "riming": rim (II rim) n1 (norr rím, fra fr) 1 vers, strofe med enderim regler og r- 2 lydlig overensstemmelse mellom to el. flere ord ender-, bokstavr- 3 rimord jeg finner ikke noe r- på 'ansikt' Det står ingenting i ordboka om ordet "rimming", så det er mest nærliggende at du tenker på "rim". Hehe :-) "...................." 0 Siter
Prozak Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 Rimming: Rumpeslikking innebærer liten risiko for overføring av hiv. Det er imidlertid høyrisiko for hepatitt A og B og amøber. Det kan være en liten mulighet for overføring av hiv-smitte når man slikker bak på grunn av usynlige småsår eller blodrester omkring analåpningen. En frisk munn uten sår eller blødende tannkjøtt kan redusere eventuell risiko. "amøber"?? "..................." 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 "amøber"?? "..................." Du vet hva amøber er, sant? [les: Du køddær nå???] 0 Siter
Prozak Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 Jeg vet hva det er, men jeg har ingen anelse om hvor man finner de. (LES: NEI, jeg "kødder" ikke) ".........................." 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 Morsomt å se hva folk svarer på sånne spørsmål 0 Siter
MsSophie Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 Jeg tror du tenker på "riming": rim (II rim) n1 (norr rím, fra fr) 1 vers, strofe med enderim regler og r- 2 lydlig overensstemmelse mellom to el. flere ord ender-, bokstavr- 3 rimord jeg finner ikke noe r- på 'ansikt' Det står ingenting i ordboka om ordet "rimming", så det er mest nærliggende at du tenker på "rim". :-D 0 Siter
molli Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 http://freespace.virgin.net/staffs.mesmen/newsite/rimming.htm "Rimming is the popular name for oral-anal contact" ETT søk i Google ga svar på det spørsmålet. 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 23. juli 2004 Skrevet 23. juli 2004 Jeg vet hva det er, men jeg har ingen anelse om hvor man finner de. (LES: NEI, jeg "kødder" ikke) ".........................." Du fikk en anelse om hvor du ikke ville ha dem nå i alle fall :-P 0 Siter
Gjest I know Skrevet 23. juli 2004 Skrevet 23. juli 2004 Klippet fra fetisjordliste på nett: Rimming: Også kjent som analingus, å slikke eller kysse sin partners anus for å oppnå seksuell stimulans. Noen fortrekker at anus er ren. Andre foretrekker at anus er i sin naturlige form. Resten av ordlista ligger forøvrig her: http://www.vanjagrut.no/Fetisj_ordliste.htm 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.