Lille My Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Hei! Gammel traver, anonym foreløpig her. Jeg har kommet til 12+2 nå og sett de to på UL så nå kan jeg tro at det er sant og begynne å glede meg over det. Har ikke turd det helt enda. Ville bare si hei og gi et navn istedenfor å være anonym. Har du funnet Dobbel Glede forumet? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/153464-silvana/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silvana1365380201 Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hei, du! Gratulerer, da! Jeg går nå her og skjønner fortsatt ikke helt at det er to knøtt i magen. Men jeg har jo sett det flere ganger, så jeg MÅ jo bare tro at det er sant, og at det nå skal gå bra. Skal "jobbe" ca 5 uker før jeg blir sykmeldt i 20. uke, men har fått aktiv sykmelding for fire uker. Sliter med rygg og bekken, og selvsagt det psykiske siden vi mistet den ene sist. Men vi holder motet oppe så godt vi kan, det MÅ man jo. Det er jo risiko ved alle svangerskap, og ingen selvfølge at alt går bra, men jeg har vært priviligert tidligere siden jeg aldri har bekymret meg stort. Nå har jeg det vel egentlig på mange måter "bare" slik mange har det hele tiden uten å ha mistet tidligere. Forumet du snakket om har jeg ikke funnet. Kan du gi meg adressen? Har vært på ferie en ukes tid, så jeg har ikke sett dette før nå. Lykke til, og kos deg med svangerskapet. Dette blir sååå bra!!! Klem Silvana 15+0 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/153464-silvana/#findComment-985508 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille My Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Hei, du! Gratulerer, da! Jeg går nå her og skjønner fortsatt ikke helt at det er to knøtt i magen. Men jeg har jo sett det flere ganger, så jeg MÅ jo bare tro at det er sant, og at det nå skal gå bra. Skal "jobbe" ca 5 uker før jeg blir sykmeldt i 20. uke, men har fått aktiv sykmelding for fire uker. Sliter med rygg og bekken, og selvsagt det psykiske siden vi mistet den ene sist. Men vi holder motet oppe så godt vi kan, det MÅ man jo. Det er jo risiko ved alle svangerskap, og ingen selvfølge at alt går bra, men jeg har vært priviligert tidligere siden jeg aldri har bekymret meg stort. Nå har jeg det vel egentlig på mange måter "bare" slik mange har det hele tiden uten å ha mistet tidligere. Forumet du snakket om har jeg ikke funnet. Kan du gi meg adressen? Har vært på ferie en ukes tid, så jeg har ikke sett dette før nå. Lykke til, og kos deg med svangerskapet. Dette blir sååå bra!!! Klem Silvana 15+0 Hei! Forumet er et koselig og kjempefint forum for oss som venter to nurk, men jeg har trøbbel med å komme inn på siden idag. Har vært på ferie selv så jeg vet ikke om det er dagens krøll eller om det er noe som har skjedd over tid. Vet at de har hatt noe trøbbel tidligere så det kan være at de holder på med den siste finpussen før alt skal gå på skinner igjen. Håper det! Når jeg går på den siden jeg gikk til før blir jeg henvist til tvilling.com, men der får jeg bare beskjed om at jeg blir sendt videre til forumet... og det blir jeg ikke. Som sagt - håper og tror det er oppe og går igjen veldig snart. Hvis du vil så kan du sende meg en mail på [email protected] så skal jeg si fra når jeg kommer inn der igjen. Slår gjerne av en prat videre også (på forum eller mail), bare føler at det blir feil på dette forumet. Ta det på gravide eller nye forumet? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/153464-silvana/#findComment-985525 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.