Gå til innhold

"Vorter" etter intimbarbering

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vask deg grundig med Lactacyd el.l. før du barberer. Da forhindrer du at du drar skitt ned i hårsekkene under barbering.

Etterpå dynker du BabyOil på en bomullsdott (altså ikke sånn annen dott..*blæh*) og fukter huden skikkelig.

Hjelper for meg!

"altså ikke sånn annen dott..*blæh*)"

Hva er det som er "blæh" - en sånn annen dott, eller olje på en sånn annen dott? :-)

"........................."

Gjest Pricilla

Du kan bare vente nå.Men neste gang legger du en varm klut over der du skal barbere,for å åpne porene.Bruk mildt barberskum.

Smør på aloe vera gel og lotion,event.krem med aloe vera etterpå.

Jeg har lest en "oppskrift" i cupido, og den funker helt flott uten en nupp! Der sto det at man skal dusje/bade i varmt vann en stund først, så ta iskaldt (eller kaldt..) vann på en klut over området som skal barberes. Så skal man klippe bort evt. lange hår, barbere først med hårene, og så mot hvis det går. Etterpå skal man kline på en krem eller babyolje. Jeg har gjort det sånn når jeg har barbert og det har blitt bra. Føler at "piggene" ikke blir borte hvis jeg ike barberer mot hårene andre gang.

Og husk NY høvel, det er viktig.. eller ikke slitt i hvert fall.

Gjest Pricilla

Jeg har lest en "oppskrift" i cupido, og den funker helt flott uten en nupp! Der sto det at man skal dusje/bade i varmt vann en stund først, så ta iskaldt (eller kaldt..) vann på en klut over området som skal barberes. Så skal man klippe bort evt. lange hår, barbere først med hårene, og så mot hvis det går. Etterpå skal man kline på en krem eller babyolje. Jeg har gjort det sånn når jeg har barbert og det har blitt bra. Føler at "piggene" ikke blir borte hvis jeg ike barberer mot hårene andre gang.

retta på den før jeg ble grilla her! ; )

Annonse

- Pricilla

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...