Gå til innhold

Hotel i Stavanger

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Vi har 10 års bryllupsdag om to uker :-) - og skal feire det med en tur til Stavanger. Svigermor skal passe de to eldste barna, og vi har hele helgen for oss selv (bare minstejenta på 4 mnd skal være med).

Vi skal bestille rom på hotell fra fredag til søndag. Har noen av dere et hotel å foreslå? Ikke alt for dyrt, men litt flott må det være!

Ellers tar vi gjerne i mot tips til hva vi kan gjøre på lørdagen og søndagen (7. og 8. august).

Vi gleder oss!!!!

Fortsetter under...

Gjest alive&kicking
Skrevet

Er veldig fornøyd med Atlantic.

Gjest javeldå
Skrevet
  vin skrev (På 23.7.2004 den 12.43):

Oi, dere bør bestille hotel kjapt, for det er den helga det er Tall Ships´ race .

Jeg ville absolutt bestil på Skagen :

http://www.skagenbryggehotell.no/

Lykke til og kos dere masse ;o)

Tenkte også jeg skulle anbefale Skagen, men tenk på det bråket utenfor. De har jo baby med seg....

Skrevet
  javeldå skrev (På 23.7.2004 den 13.00):

Tenkte også jeg skulle anbefale Skagen, men tenk på det bråket utenfor. De har jo baby med seg....

Ja ; kom på det da jeg hadde sendt det;o)

Ellers hadde det jo vært midt i blinken med DEN utsikten til "livet"....

Annonse

Gjest god tur!
Skrevet

Lørdagen: gå på torget, innom domkirken, opp til gamle stavanger (små hvite trehus). Kanskje båttur inn til fjorden? Tror dere kan spise middag på båten også, og dere får sett prekestolen.

Gjest prust
Skrevet

Dere hadde rett: Kjempevanskelig å få tak i hotelrom den helga. Etter mange telefoner fikk vi til slutt rom på First Hotel Alstor. Vet ikke så mye om det, men ifølge han i resepsjonen var dette i et rolig og fredelig område. Det betyr vel langt på landet?

Uansett: Vi gleder oss til (nesten) barnefri helg og 10-års dag!

Skrevet
  prust skrev (På 24.7.2004 den 19.32):

Dere hadde rett: Kjempevanskelig å få tak i hotelrom den helga. Etter mange telefoner fikk vi til slutt rom på First Hotel Alstor. Vet ikke så mye om det, men ifølge han i resepsjonen var dette i et rolig og fredelig område. Det betyr vel langt på landet?

Uansett: Vi gleder oss til (nesten) barnefri helg og 10-års dag!

Alstor ligger rolig til, men det er kort vei til sentrum. Du kan spasere dit hvis du liker å gå, det tar kanskje 10-15min.

Rett ved hotellet ligger Mosvannet. Med mye fugleliv, lekeplass, løvtreskog og fin turvei. Der har jeg gått mye tur i løpet av oppveksten... :)

Dessuten er kunstmuseet rett ved også, i Mosvannsparken, hvis dere liker kunst.

For å komme til sentrum, går dere gjennom mosvannsparken, og videre inn (spør etter veien). Eller taxi, det er ikke så langt på landet ;)

Ellers er det mye å se på i stavanger sentrum, håper dere får fint vær!

Stavanger er en kjempefin by!

Gjest prust
Skrevet
  amber sun skrev (På 25.7.2004 den 17.05):

Alstor ligger rolig til, men det er kort vei til sentrum. Du kan spasere dit hvis du liker å gå, det tar kanskje 10-15min.

Rett ved hotellet ligger Mosvannet. Med mye fugleliv, lekeplass, løvtreskog og fin turvei. Der har jeg gått mye tur i løpet av oppveksten... :)

Dessuten er kunstmuseet rett ved også, i Mosvannsparken, hvis dere liker kunst.

For å komme til sentrum, går dere gjennom mosvannsparken, og videre inn (spør etter veien). Eller taxi, det er ikke så langt på landet ;)

Ellers er det mye å se på i stavanger sentrum, håper dere får fint vær!

Stavanger er en kjempefin by!

Det høres jo helt ypperlig ut! Et kvarter til sentrum er jo helt greit :-)

Vi gleder oss!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...