Gjest prust Skrevet 23. juli 2004 Skrevet 23. juli 2004 Vi har 10 års bryllupsdag om to uker :-) - og skal feire det med en tur til Stavanger. Svigermor skal passe de to eldste barna, og vi har hele helgen for oss selv (bare minstejenta på 4 mnd skal være med). Vi skal bestille rom på hotell fra fredag til søndag. Har noen av dere et hotel å foreslå? Ikke alt for dyrt, men litt flott må det være! Ellers tar vi gjerne i mot tips til hva vi kan gjøre på lørdagen og søndagen (7. og 8. august). Vi gleder oss!!!! 0 Siter
Gjest javeldå Skrevet 23. juli 2004 Skrevet 23. juli 2004 Den helgen er det "Tall ships race" i Stavanger. Helt fantastisk sist det var her, og forhåpentligvis like bra denne gangen. http://www.tallships.no/ Jeg bor i Stavanger, så hotell er jeg ikke sånn inni, men ta en kikk her: http://www.stavangerpuls.no/ 0 Siter
vin Skrevet 23. juli 2004 Skrevet 23. juli 2004 Oi, dere bør bestille hotel kjapt, for det er den helga det er Tall Ships´ race . Jeg ville absolutt bestil på Skagen : http://www.skagenbryggehotell.no/ Lykke til og kos dere masse ;o) 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 23. juli 2004 Skrevet 23. juli 2004 Er veldig fornøyd med Atlantic. 0 Siter
Gjest javeldå Skrevet 23. juli 2004 Skrevet 23. juli 2004 Oi, dere bør bestille hotel kjapt, for det er den helga det er Tall Ships´ race . Jeg ville absolutt bestil på Skagen : http://www.skagenbryggehotell.no/ Lykke til og kos dere masse ;o) Tenkte også jeg skulle anbefale Skagen, men tenk på det bråket utenfor. De har jo baby med seg.... 0 Siter
vin Skrevet 23. juli 2004 Skrevet 23. juli 2004 Tenkte også jeg skulle anbefale Skagen, men tenk på det bråket utenfor. De har jo baby med seg.... Ja ; kom på det da jeg hadde sendt det;o) Ellers hadde det jo vært midt i blinken med DEN utsikten til "livet".... 0 Siter
Gjest god tur! Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 Lørdagen: gå på torget, innom domkirken, opp til gamle stavanger (små hvite trehus). Kanskje båttur inn til fjorden? Tror dere kan spise middag på båten også, og dere får sett prekestolen. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 Dere hadde rett: Kjempevanskelig å få tak i hotelrom den helga. Etter mange telefoner fikk vi til slutt rom på First Hotel Alstor. Vet ikke så mye om det, men ifølge han i resepsjonen var dette i et rolig og fredelig område. Det betyr vel langt på landet? Uansett: Vi gleder oss til (nesten) barnefri helg og 10-års dag! 0 Siter
amber sun Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Dere hadde rett: Kjempevanskelig å få tak i hotelrom den helga. Etter mange telefoner fikk vi til slutt rom på First Hotel Alstor. Vet ikke så mye om det, men ifølge han i resepsjonen var dette i et rolig og fredelig område. Det betyr vel langt på landet? Uansett: Vi gleder oss til (nesten) barnefri helg og 10-års dag! Alstor ligger rolig til, men det er kort vei til sentrum. Du kan spasere dit hvis du liker å gå, det tar kanskje 10-15min. Rett ved hotellet ligger Mosvannet. Med mye fugleliv, lekeplass, løvtreskog og fin turvei. Der har jeg gått mye tur i løpet av oppveksten... Dessuten er kunstmuseet rett ved også, i Mosvannsparken, hvis dere liker kunst. For å komme til sentrum, går dere gjennom mosvannsparken, og videre inn (spør etter veien). Eller taxi, det er ikke så langt på landet Ellers er det mye å se på i stavanger sentrum, håper dere får fint vær! Stavanger er en kjempefin by! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Alstor ligger rolig til, men det er kort vei til sentrum. Du kan spasere dit hvis du liker å gå, det tar kanskje 10-15min. Rett ved hotellet ligger Mosvannet. Med mye fugleliv, lekeplass, løvtreskog og fin turvei. Der har jeg gått mye tur i løpet av oppveksten... Dessuten er kunstmuseet rett ved også, i Mosvannsparken, hvis dere liker kunst. For å komme til sentrum, går dere gjennom mosvannsparken, og videre inn (spør etter veien). Eller taxi, det er ikke så langt på landet Ellers er det mye å se på i stavanger sentrum, håper dere får fint vær! Stavanger er en kjempefin by! Det høres jo helt ypperlig ut! Et kvarter til sentrum er jo helt greit :-) Vi gleder oss! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.