Gå til innhold

hva legger dere i denne formuleringen?

Anbefalte innlegg

Gjest brprr

Hun: "når kommer du hjem?" (Han har hjelpt sine foreldre med å henge opp bilder og lamper på andre dagen, og har brukt sammenlagt 13 timer på dette før denne telefonsamtalen fant sted.)

Han: "Jeg regner med å være ferdig til kl.19. Da er det ikke vits å traske rundt i byen etterpå.Kommer hjem når jeg er ferdig."

Klokken 19.30 ringte jeg han. Tok jeg feil å vente han hjem kl.19?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153546-hva-legger-dere-i-denne-formuleringen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Pricilla

Hva traske rundt i byen har med dette å gjøre fikk jeg ikke helt med meg?

han sa han var ferdig kl. 19 og skulle komme hjem etter det.. Da hadde jeg ventet han hjem før kl. 20 en gang... Og ikke tenkt noe mer over det? Hva er liksom problemet her?

Skjønner ikke spørsmålet ditt egentlig...?

Gjest sussilei

Idiot.

Det var da et veldig unyansert svar fra deg som pleier å ha så mye fornuftig å si.... ;)

Jeg ville også ringt - neppe 1930, men kanskje rundt 2000. Ikke for å kontrollere eller fordi han ikke kunne vært så lenge han ville hos foreldrene sine - og jeg ville for all del ikke vært sur, men fordi jeg dessverrre er smånevrotisk, ser for meg alt mulig forferdelig når folk ikke kommer når de sier de skal (eller jeg tror de sier de skal....). Så jeg ville ringt i stedet for å være urolig i flere timer.

Men ja - jeg er vanskelig å leve med, og ja - jeg har oppsøkt hjelp for det, og ja - jeg har en tålmodig ektefelle som visste alt dette leeeenge før vi giftet oss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...