Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ceila

Kanskje i litt galt forum her, men.... Hvordan i all verden klarer folk i dette landet å finne seg nye partnere når ett forhold er slutt? Jeg har vært singel i tre år (+ (ufrivillig) sølibat). Jeg er en ganske normalt utrustet kvinne kroppslig sett, normalt inteligent, i full jobb, med eget hus og ellers det jeg trenger av venner. Men jeg føler behov for å treffe en som kanskje kan bli noe mer. Jeg har vært inne på internett, er ute på byen av og til, trener litt innimellom, følger barn til fritidsaktiviteter og møter andre single foreldre, men aldri noen som viser interesse for å se mer til meg. Fremstår heller ikke som "desperat dame" på mannejakt, for det er jeg ikke, ennå *ler*. Men hvor treffer man seriøse menn?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153558-hvordan-finne-en-kj%C3%A6reste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

petter smart

Du har sikkert møtt mange seriøse, single menn allerede.

Problemet er jo ikke å møte dem, men å få det til å bli noe mer.

Kanskje du virker veldig selvstendig, at du trives alene, kanskje skremmer du bort menn?

Du bør prøve å ta litt iniativ selv, ikke bare vente på at mannen gjør det. Det er fullt mulig å ta iniativ uten å virke desperat. Foreslå å ta en kopp kaffe e.l.

Ellers er det jo et godt råd å engasjere seg i idrett, foreninger, frivillig arbeid osv. Det er jo sjelden en treffer "den rette" på byen.

Et annet godt råd er å slutte å lete, kos deg som singel, tenk på alle fordelene du har, og vips - plutselig kommer ridderen på sin hvite hest.

ilene1365380268

Du har sikkert møtt mange seriøse, single menn allerede.

Problemet er jo ikke å møte dem, men å få det til å bli noe mer.

Kanskje du virker veldig selvstendig, at du trives alene, kanskje skremmer du bort menn?

Du bør prøve å ta litt iniativ selv, ikke bare vente på at mannen gjør det. Det er fullt mulig å ta iniativ uten å virke desperat. Foreslå å ta en kopp kaffe e.l.

Ellers er det jo et godt råd å engasjere seg i idrett, foreninger, frivillig arbeid osv. Det er jo sjelden en treffer "den rette" på byen.

Et annet godt råd er å slutte å lete, kos deg som singel, tenk på alle fordelene du har, og vips - plutselig kommer ridderen på sin hvite hest.

www.komogdans.no

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...