Gå til innhold

Sammen, men elsker han ikke..

Anbefalte innlegg

Gjest ullpølse

Hva gjør jeg?

Er i midten av tyveåra, har ingen barn. Har vært sammen med en i et år. Bodd sammen nesten hele tiden. Jeg blir ikke sjalu av at han flørter med andre. Føler meg litt følelseskald ovenfor han. Er glad i han, men kjenner at jeg ikke elsker han.

Jeg har prøvd å gjøre det slutt, men jeg lovde at vi skulle prøve å få det til å funke. Greide ikke høre på at han hulket så fælt. Han er yngre og er uerfaren med forhold.

Sexen er bra, men vi kjeder oss sammen. Forskjellige interesser. Han har en stor interesse i sport og jeg har en hobby som han ser på som kjedelig.¨

Vi har et bra forhold sosialt sett har fester med felles venner osv.

Det er liksom ingen gnister..

Jeg har vært i forhold siden jeg gikk på videregående, har på en måte lyst til å greie meg selv..

Vet ikke helt hva jeg spør om egentlig, men hadde vært fint med noen tanker fra andre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153603-sammen-men-elsker-han-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva du gjør?

Ser du ikke det selv?

Sett ham fri, så han har mulighet til å treffe en som kan elske ham, for du gjør jo ikke det.

Så har du også mulighet til å prøve singeltilværelsen.

Gjør det slutt, du bør ikke leve på denne måten! Ikke han heller....

Prøv å lev alene, alle har godt av det :-)

Gjest Daisy

Tja, mine tanker er i grunn at det kan være godt å være litt for seg selv hvis du har vært i forhold så lenge. Og hvis du ikke elsker han...

Tror du at du kommmer til å plutselig gjøre det? Det blir jo bare verre for han dess lenger dere holder det gående. Du er ung, hvorfor være i et forhold du egentlig ikke vil være i?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...