Gjest hjm Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Hadde en fallulykke som resulterte i at brillene mine ble knust/ødelagte. Har spesielle glass som er dyre for mitt syn og må spesialbestilles. Hvilke forsikring kan dekke disse ? Jeg har per i dag kollektiv hjem, gruppelivsforsikring og ouo/gruppeliv gjennom jobb. Huff jeg er helt fortvilet fordi jeg ikke ser uten briller og at de vil koste meg dyrt. 0 Siter
Clue1365380406 Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Uflaksforsikring (kan bare tegnes som tillegg til innboforsikring) LOfavør toppsikring Verdigjenstandforsikring 0 Siter
Gemini Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Ring til forsikringsselskapet (-ene) ditt og spør om noen av de forsikringene du har dekker slik skade. 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Tviler på om noen av de dekningene du nevner inneholder vilkår som dekker briller, men man skal jo aldri si aldri.... Det koster ingenting å sende en skademelding ihvertfall, evt. ringe selskapet og fortelle om hendelsen og dine dekninger. Det vanlige er at brilleskader dekkes over reiseforsikring (men det har jo ikke du). Normalt er det et krav om at det må ha skjedd en "ytre påvirkning" for å få dekket slike brilleskader. Dvs hvis du bare var klønete og falt, ville det neppe vært noe å hentet. Hvis derimot noen dyttet deg, ville saken stilt seg anderledes. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.