Gå til innhold

manglende orgasme...

Anbefalte innlegg

vil, vil - men får ikke til...

Hei, jeg er ei jente på 31 år, som begynner å bli nokså sikker på at jeg ALDRI vil få oppleve en orgasme. Er sammen med verdens beste mann, har et glimrende sex-liv, (det er vi begge enige om) og alt er såre vel. Bortsett fra min manglende orgasme... Hjelp, fins det håp for meg også?

Mini-mon

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153631-manglende-orgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får du orgasme alene? Hvis du får det, er det bare "trening"

:-)) Lykke til med treninga!

Jeg var i samme situasjon som deg, inntil for 1/2 år siden. Jeg fikk aldri orgasme sammen med samboeren (eller andre før han), men alene gikk det fint. Dette plaget meg mer og mer for jeg følte virkelig at jeg gikk glipp av noe.

Nå har "et eller annet skjedd", jeg får orgasme så og si hver gang vi har sex. Jeg vet ikke hva som har skjedd, men det føles som om jeg har fått et nytt "underliv" :-)!

Jeg er snart 34 år, bare så det er sagt :-)))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153631-manglende-orgasme/#findComment-983726
Del på andre sider

Får du orgasme alene? Hvis du får det, er det bare "trening"

:-)) Lykke til med treninga!

hei! Fikk spørsmål om jeg får orgasmer når jeg er alene, svaret på dette er dessverre at NEI, jeg har aldri hatt orgasme... Var sammen med x`en i 5 år før jeg valgte å fortelle ham om problemet, noe som ikke førte noe godt med seg - min nåværende kjæreste vet om mitt savn og hjelper meg så godt han kan. Det ville vært en fantastisk opplevelse og en gave til oss begge, denne orgasmen jeg har hørt så mye om. Er redd for at jeg kanskje aldri får oppleve det... Snufs!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153631-manglende-orgasme/#findComment-984177
Del på andre sider

Jeg var i samme situasjon som deg, inntil for 1/2 år siden. Jeg fikk aldri orgasme sammen med samboeren (eller andre før han), men alene gikk det fint. Dette plaget meg mer og mer for jeg følte virkelig at jeg gikk glipp av noe.

Nå har "et eller annet skjedd", jeg får orgasme så og si hver gang vi har sex. Jeg vet ikke hva som har skjedd, men det føles som om jeg har fått et nytt "underliv" :-)!

Jeg er snart 34 år, bare så det er sagt :-)))

Hei! Takk for et oppmuntrende svar, det finnes altså håp selv for meg!? Du gjorde ingenting spesielt altså? Orgasmen banket bare plutselig på døra di? :-)

Jeg er litt REDD for denne orgasmen også; har gjort meg opp så mange tanker om hvordan det kanskje er. Redd for å bli gal, redd for å tisse på meg (eller på min kjære..!) osv...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153631-manglende-orgasme/#findComment-984180
Del på andre sider

Gjest ønskerdegmasselykketil!

Hei! Takk for et oppmuntrende svar, det finnes altså håp selv for meg!? Du gjorde ingenting spesielt altså? Orgasmen banket bare plutselig på døra di? :-)

Jeg er litt REDD for denne orgasmen også; har gjort meg opp så mange tanker om hvordan det kanskje er. Redd for å bli gal, redd for å tisse på meg (eller på min kjære..!) osv...

Hei!

Skjønner at det er vanskelig for deg(dere).

Selv hadde jeg ikke en "ordentlig" orgasme før jeg traff min nåværende kjæreste (var gift tidligere). Jeg er nå 34 år og den første, virkelig deilige orgasmen fikke jeg for ca. to år siden.

Jeg har vel alltid vært litt "forknytt" og mistenker deg for det samme, selvom du nå har fått en super partner, som sikkert vil gjøre sitt til at du klarer å gi deg mer hen. For jeg tror det er der mye ligger... - Tørre å gi slipp på hemninger og redsler for at "du skal tisse på deg (han)", at det skal komme spesielle lyder osv...

Det tar tid å bli ordentlig trygg seksuelt på hverandre. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle bli så frigjort og åpen som jeg nå er.. Vi ser på erotiske filmer sammen, har kjøpt dildo, leser cupido sammen osv. - Slike ting gjør at en blir opphisset og jeg tror det er ekstremt viktig å bli skikkelig, skikkelig opphisset for å få en orgasme første gang (slik var det for meg ihvertfall). Prøv dere frem med ulike leker, hiss hverandre opp og prøv å bare nyte....

Jeg er sikker på du lykkes etterhvert!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153631-manglende-orgasme/#findComment-984190
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Skjønner at det er vanskelig for deg(dere).

Selv hadde jeg ikke en "ordentlig" orgasme før jeg traff min nåværende kjæreste (var gift tidligere). Jeg er nå 34 år og den første, virkelig deilige orgasmen fikke jeg for ca. to år siden.

Jeg har vel alltid vært litt "forknytt" og mistenker deg for det samme, selvom du nå har fått en super partner, som sikkert vil gjøre sitt til at du klarer å gi deg mer hen. For jeg tror det er der mye ligger... - Tørre å gi slipp på hemninger og redsler for at "du skal tisse på deg (han)", at det skal komme spesielle lyder osv...

Det tar tid å bli ordentlig trygg seksuelt på hverandre. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle bli så frigjort og åpen som jeg nå er.. Vi ser på erotiske filmer sammen, har kjøpt dildo, leser cupido sammen osv. - Slike ting gjør at en blir opphisset og jeg tror det er ekstremt viktig å bli skikkelig, skikkelig opphisset for å få en orgasme første gang (slik var det for meg ihvertfall). Prøv dere frem med ulike leker, hiss hverandre opp og prøv å bare nyte....

Jeg er sikker på du lykkes etterhvert!

Takk for den koselige meldinga! Følte meg veldig truffet da du brukte ordet "forknytt"... Slå opp i ordboka, der står det FORKNYTT, og bildet ved siden av; det er MEG! Men jeg føler av og til at jeg prøver FOR hardt, at jeg ikke klarer å tømme hodet for tanken på denne orgasmen, sånn at jeg dermed ikke klarer å slappe av. Har et forknytt forhold til orgasme, men er glad i meg selv og i kroppen min, og kjæresten min er verdens deiligste mann! Han er 43 år, og vår sex er den beste han har opplevd, sier han... Jeg er ofte så kåt, i løpet av akten, eller etterpå, at jeg føler meg helt elektrisk - det er som om kroppen min blir ladet mer og mer hver gang jeg har sex, men hvor blir det av all denne elektrisiteten? Trenger en form for utladning/utløsning..! Noen gang følt noe slikt? Det er ganske slitsomt til tider, faktisk...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153631-manglende-orgasme/#findComment-984205
Del på andre sider

Gjest I got it!

Jeg vil bare si at jeg ikke fikk orgasme før jeg klarte å onanere ordentlig på egen hånd. I begynnelsen brukte jeg nærmere 1 time før jeg klarte å komme, men etterhvert gikk det raskere og raskere.

Jeg har fremdeles problemer med å komme sammen med mannen min, men alene er det ingen problemer. Det tar som regel 1-2 minutter.

Så mitt råd er å fortsette å prøve alene. Ta deg god tid. Les gjerne noe erotisk, Lek, Cupido el.l. Bruk gjerne en dildo. Men prøv deg frem og bruk GOD TID.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153631-manglende-orgasme/#findComment-985225
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...