Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men du merker vel at du er i ferd med å komme?, og da må du roe ned, evt klemme på penis eller i området mellom penis og anus. Også hjelper det veldig å ha gode muskler der nede som gjør at du ikke kommer så fort...samme musklene som du bruker når du klemmer av strålen når du tisser

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153652-jeg-kommer-for-fort/#findComment-983872
Del på andre sider

Gjest Amanda Sofie

Etter at du har kommet kan du kose med henne helt til du er klar for runde nummer to. Andre gang holder menn seg gjerne litt lenger også. Jeg hadde en kjæreste som kom så det sang med en gang, og han er den som har tilfredstilt meg best. Jeg ble veldig tent av å se hvor tent han ble av meg. Det er ikke slik at alle kvinner ønsker å knulle lengst mulig, det er ikke dèt som gir kvinner orgasme.

Men hvis du avslutter sexen i det øyeblikket du kommer, så er det klart det ikke gir henne mye. Altså, mitt råd: forsett, forsett, forsett. Ikke med knulling, men med sex.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153652-jeg-kommer-for-fort/#findComment-984118
Del på andre sider

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

En god metode kan ikke gjentas for ofte. Her får du noen tips:

Mye kan kompenseres ved at dere bruker mer tid på forspill og andre aktiviteter enn selve samleiet. Siden de fleste kvinner har større glede av annen sex enn samleiet, kan det gi henne større nytelse om dere fokuserer på andre måter å ha sex på.

Du bør også prøve å øve opp din egen kjennskap til når du går av ved å onanere. Ofte kommer menn for tidlig fordi de har vent kroppen til at målsettingen med sex er å nå raskest mulig i mål dvs. på få orgasme. Ved å få onanien til å være lengst mulig, vennes også kroppen til at det er nytelsen under veis som er den viktigste.

Når du har endret onanivanene dine og kommer så langt som til samleiet kan du også vare lenger om du trekker ut penis når du merker at det er like før du ejakulerer. Når du trekker deg ut er det viktig at du fortsetter å stimulere henne slik at hun ikke mister tenningen.

Når du trekker deg ut, unngår du den direkte stimuleringen av penis. Ved å se på henne holder du likevel din psykiske spenning ved like, mens trangen til å ejakulere vil gi seg etter en stund. Da kan du igjen komme inn i henne. Og så trekke seg ut igjen når du nærmer seg den tilstanden at du ikke klarer å holde igjen lenger. Så inn igjen når du har roet ned… osv.

Mer langsiktig kan i tillegg til den øvrige treningen du har fått beskrevet, du trene opp musklene i bekkenbunnen slik at du selv kan bestemme når du skal ejakulere. Men ofte skal det mange måneders opptrening før du får resultater. Du kan trene bekkenmusklene på samme måte som kvinner lærer å knipe skjedemusklene etter en fødsel.

Andre måter å få et samleie til å vare lenger på er å bruke et spesialkondom, kalt performa. Det er innsmurt med et stoff som gjør penis mindre følsom. Mange sverger også til å bruke følsomhetsnedsettende krem. Da må du huske på å bruke kondom, ellers blir skjeden hennes følelsesløs.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153652-jeg-kommer-for-fort/#findComment-984270
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Etter at du har kommet kan du kose med henne helt til du er klar for runde nummer to. Andre gang holder menn seg gjerne litt lenger også. Jeg hadde en kjæreste som kom så det sang med en gang, og han er den som har tilfredstilt meg best. Jeg ble veldig tent av å se hvor tent han ble av meg. Det er ikke slik at alle kvinner ønsker å knulle lengst mulig, det er ikke dèt som gir kvinner orgasme.

Men hvis du avslutter sexen i det øyeblikket du kommer, så er det klart det ikke gir henne mye. Altså, mitt råd: forsett, forsett, forsett. Ikke med knulling, men med sex.

Vet du om det finnes kremmer mot trang forhud????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153652-jeg-kommer-for-fort/#findComment-993573
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...