Gjest malern Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Er det noen som vet hvordan man går frem for å male "struktur"? Dvs. jeg skal male en vegg slik at den blir seende ut som en "hvit vegg i syden"! 0 Siter
Gjest murmaling Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Tenker du på noe ala en murvegg? Kjøp hvit strukturmaling. Og så må du ha en spesiell rull for å få det grovstrukturert. Jeg har bare brukt murstruktur rundt peismuren...vet ikke hvordan det er med vanlige vegger. 0 Siter
Gjest malern Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Kjøpe strukturmaling og rulle Er det ikke noen lure tips med svamp eller sagflis eller noe...? 0 Siter
Gjest Pipill Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Er det ikke noen lure tips med svamp eller sagflis eller noe...? Ta sand i malingen - fiiin sand. 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Jeg ser de andre anbefaler strukturmaling, og har forsåvidt ingen andre forsalg. Men du bør snakke med fargehandleren først og fortelle hva slags flate/underlag du skal påføre strukturmalingen på. Jeg er nemlig ikke sikker på at den ukritisk kan påføres alle typer vegger/underlag. 0 Siter
Gjest Den opprinnelige m&m Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Nordsjø har en maling som inneholder sand. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.