Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Regner med å melde oss til vårt 5. og siste forsøk i løpet av høsten.Vårt 1. forsøk var full klaff, men endte dessverre i spontanabort i 5.mnd.Har nå hatt 3 forsøk hvor eggene ikke vil feste seg. Gruer meg mest til den endeløse ventingen etter at eggene er satt tilbake. Forutsatt at vi kommer så langt selvfølgelig. Er avhengig å vite når egguthenting vil skje, men husker ikke helt hvor lang tid behandlingen i forkant tar.Jeg melder meg ved neste mens, og når starter man da med nesesprayen,og begynner med sprøyter? Noen som kan hjelpe? På forhånd takk..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153670-n%C3%A5r-skjer-egguthenting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Bolof!

Du får beskjed fra klinikken om når du skal begynne på spray og spøryter, og om når de regner med at du er klar for uttak/innsetting. Nøyaktig tidspunkt for dette får du ikke før du har vært på ultralyd etter en snau uke på sprøyter. Da sjekker de størrelsen på eggene og når de er klare til å høstes.

Lykke til!

Klem fra

Gjest ikkemorennå

Hei!

Det er umulig å si nøyaktig dato, men jeg skal hjelpe deg til å vite ca utifra det et "normalt" forsøk tar. Du starter på nesespray 21 dager etter du får mensen.Sprøytene pleier man som regel og starte med på ca 3-4 dager etter du får mensen (da har du gått på spray i ca 2 uker) etter å ha gått på sprøytene i 8-10 dager er det eggløsningsspray og deretter uthenting 36 timer etter denne. Altså uthentingen vi ca skje 2- 3 uker etter din neste menstruasjon, hvis alt går etter planen.(eks hvis du får mensen 1.august,starter du med nesespray 21.aug. så blir det uthenting ca 14 sept, kanskje litt før, men husk at dette er litt individuelt.....) Håper dette hjalp litt:-)

Lykke til!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...