Gå til innhold

møtt en kjekk fyr, men skal jeg satse..?

Anbefalte innlegg

Gjest toomy21

hei.

jeg har blitt kjendt med en veldig koselig fyr her på nettet, vi har møttes, og vi fant vel tonen lenge før vi møttes.vi kan prate om alt, og vi går vedlig godt sammen, det sier alle.

men...det må jo være et men..;)

han har 2 barn..(ikke med samme mor)det ene ser han ofte, men ikke det andre, det er i forsterfamilie pga. at moren er narkoman. syns dere det er rart at han ikke har barnet selv? jeg stusser litt på dette,men føler at det er litt tidlig å spør om alt for mye så tidlig. han flyttet fra det siste barnets mor for vel et år siden, syns dere det er for tidlig å prøve da? de krangler en god del, og han er ikke intr. i henne mer enn at hun er moren til barnet.

men man vet jo aldri...

han er veldig flink med barn, og glad i de, så jeg ser at han er en god pappa, og han er snill på alle måter.

men det er ett eller annet med det første barnet som gjør at jeg stusser ltt..han er på ferie nå, så jeg har en stund å tenke, men jeg er blitt veldig glad i han, og håper det er en naturlig grunn til at han ikke har sønnen i stedet for fosterhjem.(må si at de bor på hver sin kant av landet da, så det kan jo være derfor.)

er det noen her som syns dette virker rart?

takk for svar;)

Fortsetter under...

Gjest hvisomatte

Hvis dere prater så godt sammen så spør da vel, .....

En annen ting du skal ha i bakhodet ditt, og tenke godt gjennom (er det din alder som står bak navnet ditt, er du kanskje for ung), HVIS dette forholdet utvikler seg til noe alvorligt ...... og dere tenker på å få barn sammen, klarer du "terskelen" hans/våre barn ...... DET er en KJEMPEVIKTIG ting du må tenke på ....

Gjest cultura

En ting som har slått meg... Hvis en mann har veldig dårlig forhold til alle sine ekser, og ikke takler forholdet til sine barns mor/mødre, så sier vel det litt om hva du kan vente deg...

Når man er forelska, ser man jo ikke de negative sidene ved en person. De opplever man først mye seinere, når økonomien gnager og barna holder en våken hele natta :-)

petter smart

En ting som har slått meg... Hvis en mann har veldig dårlig forhold til alle sine ekser, og ikke takler forholdet til sine barns mor/mødre, så sier vel det litt om hva du kan vente deg...

Når man er forelska, ser man jo ikke de negative sidene ved en person. De opplever man først mye seinere, når økonomien gnager og barna holder en våken hele natta :-)

Eller kanskje det sier noe om hans valg av kvinner?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...