Gå til innhold

Nå er jeg overbevist...

Anbefalte innlegg

Gjest slither

...om at eksen min faktisk er sprøyte gal - eller i alle fall noe krafitg i nærheten.

Hun ringte meg igår, og sa at hun hadde oppført seg slik hun har gjort, fordi hun hadde så mye å tenke på osv, osv.

Jeg skjønte raskt at hun bare ville overlesse meg med problemene sine, og forklarte henne derfor pent at jeg ikke hadde tid til å høre på dette.

Hun begynte da å kjefte på meg, og spurte hvorfor jeg lot (sitat) min frustrasjon gå utover henne.

Da måtte jeg faktisk bare le, for det hele ble faktisk så dumt at jeg ikke fant ord.

Det var jo nettopp henne som lot sin frustrasjon gå utover meg, noe jeg også sa.

Da beskyldte hun meg for å være arrogant, og sa at jeg bare ikke innså det selv, samt at jeg var frekk som behandlet dem som prøvde (igjen, sitat) bare å hjelpe meg.

Da sa jeg til henne at hun måtte ikke forsøke å løse problemene sine gjennom å "hjelpe" meg.

Hun tror jo jeg er tung narkoman, basert på at jeg et par ganger har røykt hasj. Men det virker jo ikke å nå igjennom til henne at påstandene hennes er helt uti det blå.

Jeg sa rett ut til henne at hun måtte komme seg videre, og slutte å plage meg.

Da ba hun meg om å dra rett til helvete, noe hun alltid gjør når hun slipper opp for argument.

Da prøver hun å få meg til å ha dårlig samvittighet eller noe. Men jeg klarte ikke annet enn å flire, og forklarte henne at hun nok bare er forbannet fordi hun har mistet kontrollen over meg.

Da ba hun meg om å komme hjem til henne for å snakke, men jeg sa rett ut at jeg ikke var det minste interessert i det, og sa pent god natt og la på.

Men så snakket jeg idag med en kompis som hadde møtt henne da han var full.

Han hadde sagt hei, og gått videre. Hvorpå hun hadde sagt til en kamerat av ham som var der at (sitat, nok en gang) NN var ikke bare ruset på alkohol, nei.

Hallo?!?! Er hun ekspert på slikt? Mannen har jo aldri engang tenkt på å ta stoff!

Dette er jo direkte hoderystende.

Hun risikerer jo å sverte flere gode navn og rykte, slik hun nå har gjort mot både meg og ham.

Måtte bare få ut frustrasjonen min.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153715-n%C3%A5-er-jeg-overbevist/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg unner deg alt godt laaangt unna dette så smått psykopatiske mennesket...!

Fortsett som du gjør - avvis henne, ikke gidd å prate med henne, og fortell alle du kjenner at hun er full av dritt.

Det er dessverre berter som henne som setter alle oss jenter i et dårlig lys - men fortvil ikke, vi er ikke alle slik :o)

Lykke til!!

Gjest Pricilla

Neste gang hun ringer, så si at du ikke er interresert i å ha noekontakt med henne, og at det er hun som trenger hjelp, ikke du... Hvis hun gnåler mer, si hadet og legg på. Ringer hun igjen så ikke svar. Gir hun seg ikke da heller, så bytt telefonnummer, eller si at hun kommer til å bli anmeldt for telefonterror. : ) Da MÅ hun vel gi seg! Høres helt psyko ut...

Icora Panter

Bra det er EKS nå.. kutt kontakten med henne. Hvorfor skal man ha kontakt med slike mennekser?

Jeg selv ble beskyldt for å ha tatt stoff når jeg drakk. (Hun sa det bare fordi jeg var rød im øynene etter sprit..) Hun sa det til så mange at jeg til slutt måtte kaste en urin prøve i tryne på faren min!!!! Da fikk de bevis på at jeg ikke hadde rørt noe.. Men gud, så forbanna jeg er på det kvinne menneske!

Annonse

Gjest slither

Du liker det nok litt, ettersom du lar det irritere deg.

Og hva i alle dager begrunner du dette med?

Skulle jeg ikke irritert meg over at denne åpenbart syke kvinnen forsøker å ødelegge mitt gode navn og rykte?

Jeg begynner jo å grøsse når jeg tenker på hva som kan skje om hun finner ut nummeret til kjæresten min.

Så ikke kom her å si at jeg liker dette. Det var en frekk påstand, i mine øyne.

Bra det er EKS nå.. kutt kontakten med henne. Hvorfor skal man ha kontakt med slike mennekser?

Jeg selv ble beskyldt for å ha tatt stoff når jeg drakk. (Hun sa det bare fordi jeg var rød im øynene etter sprit..) Hun sa det til så mange at jeg til slutt måtte kaste en urin prøve i tryne på faren min!!!! Da fikk de bevis på at jeg ikke hadde rørt noe.. Men gud, så forbanna jeg er på det kvinne menneske!

Så utrolig barnslige og ondsinnede enkelt folk kan være. Jeg var selv sammen med ei med psykopattrekk en gang, som sniffet amfetamin som andre drikker kaffe. Men det har da aldri falt meg inn å gå rundt og fortelle det til folk som ikke vet det fra før. Så lenge hun ikke hadde gjort noe mot meg som rettferdiggjorde en slik "hevn".

"........................"

Gjest kopps

Du liker det nok litt, ettersom du lar det irritere deg.

Nå var du litt ute og kjøre, tjohooo.

Skulle jeg sagt til alle de jentene jeg har møtt som blir plaget av sine ekser at jeg ikke vil gjøre noe med det, fordi de åpenbart liker det så mye siden de irriterer seg?

Litt skivebom, kanskje?

Gjest James Bonde

Skulle jeg ikke irritert meg over at denne åpenbart syke kvinnen forsøker å ødelegge mitt gode navn og rykte?

Jeg begynner jo å grøsse når jeg tenker på hva som kan skje om hun finner ut nummeret til kjæresten min.

Slapp av, skither! Tjohooo er bare ute etter å irritere deg! Ikke bry deg om slike duster!

Gjest tjohooo

Ok ok, beklager og legger meg flat. Synes bare jeg kjente igjen noe fra et annet forum.

Med medfølelse kan det bli lettere å takle for deg. Medfølelse for henne, altså. (Kan umulig være enkelt for henne) Prøv, selv om du er sint og frustrert. Du må selvfølgelig fortelle kjæresten din om dette, så blir hun ikke overrasket dersom hun eksen skulle få fatt i nummeret hennes. Du kan selvfølgelig si "NEI" til eksen, men du kan også forsøke å snakke med henne på en ikke-defensiv men forståelsesfull måte (kanskje ikke særlig enkelt...) og forklare henne at hun tar feil. (Hvis du oppfattes defensiv (som en som er uskyldig anklagd naturligvis vil være) er sjansen stor for at hun vil koble til det med broren som sikkert var veldig defensiv, og dermed bli enda mer oppsatt på at du lyver)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...