Gå til innhold

Hvilken egenskaper setter du størst pris på hos partneren din?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sniff

Ja, jeg ønsker at været var anderledes ;-)

Spøk (og pirk) til side... Jeg kommer ikke på så mye som jeg skulle ønske var andeledes med partner... Selv om det selvsagt hadde vært fint om han var tankeleser. Og litt bedre til å lete!

Gjest Pricilla

Jeg setter utrolig stor pris på at han er snill, omtenksom, ærlig, følsom, høflig, morsom, sjarmerende, kosete, flink med husarbeid, IKKE sjalu.

Skulle ønske han va flinkere økonomisk, og at han var mer sosial.. Han er sosial når vi har ebsøk, eller er sammen med andre. Men han er lite ute med kamerater. Så og si aldri.. Kanskje en gang i halvåret. Vi har vanligvis av våre venner i helgene da, så han er ikke helt venneløs. Hadde vært deilig å få leiligheten for meg selv en gang i mellom, sånn som han gjør når jeg er ute med kamerater eller venninner.

Jeg setter pris på at han er snill, tålmodig (for det er ikke jeg!), at han er kreativ på mange områder, har pågangsmot, er modig, intelligent og sjamerende når han vil og jeg liker de verdiene han har i livet og målene han setter seg.

Jeg setter ikke pris på at han viker unna konflikter og er dårlig på å hevde seg selv. Bortsett fra rundt meg, da er han sjef ;) Jeg skulle også ønske at hans hukommelse angående forholdrelaterte ting var like god som hans hukommelse angående fotball :P

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...