Gå til innhold

til gutter..

Anbefalte innlegg

Gjest littegrabbe

helt ærlig,hvor opptatt er dere av å tilfredsstille kvinnen i senga?er det viktig,eller ser dere på deres orgasme som viktigere?har på følelsen av at noen tenker slik at "bare jeg får orgasme så er alt greit." eller at mange tenker at det er jo så vanskelig å gi en kvinne orgasme likevel så hun er sikkert fornøyd uten å få det..ikke vits i å prøve så mye liksom..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153740-til-gutter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Min viktigste oppgave er å tilfredsstille henne.

Hennes viktigste oppgave er å tilfredsstille meg.

Ok, satt litt på spissen, men når begge er bevisst den andre personens nytelse så blir også sexen jævla bra.

Faktorer som er viktige for god sex:

- Fokus på den andre personens nytelse.

- Fokus på egen nytelse.

- At man er innovative. Åpne for nye ting.

- At man er uten hemninger.

- Trygge på hverandre.

- ...for ikke å snakke om trygge på egen kropp og egen seksualitet.

- Kjemi. Kanskje det viktigste. Uten kjemi i senga funker ting dårlig.

- At man tenner på hverandre. Men det sier seg vel selv. Gjør man ikke det har man sannynligvis ikke sex heller.

(Tatt på 1-2-3 fra tanker her og nå, så dette er selvsagt ingen fasit. Den slags finnes ikke).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153740-til-gutter/#findComment-984294
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...