Gjest den sorte dame Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Er dette bra eller bare noe shit! Har ikke så stor plass da, så det hadde vært kjempemessig!!! Men ikke hvis det er bare tull.... Noen som har? 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Dette har nok aldri vært diskutert her før, men du kan prøve "søk"-knappen;-) 0 Siter
loinen Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 IngenLurerDenneGutten skrev (På 26.7.2004 den 20.36): Dette har nok aldri vært diskutert her før, men du kan prøve "søk"-knappen;-) Hei! Mine foreldre hadde en slik sak for noen år siden og det var rett og slett noe drit.... Da de fikk reperatør på besøk for n`te gang så sa han at vaskemaskin og tørketrommel fungerte best hver for seg..... Kanskje de har utviklet bedre modeller siden, men..... mvh 0 Siter
Gjest hjelmer Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Vær så snill å si ifra til meg hvis du finner noe som duger, skal flytte om et år og får liten leilighet så det du snakker om hadde vært praktisk.. Spørs om det duger da 0 Siter
dolianer Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Jeg har aldri hatt tørketrommel, men vi har en god vaskemaskin. Tøyet tørker over natten på det sammenleggbare tørkestativet vi har. Tøy som stadig tørkes i tørketrommel slites fortere, og dessuten krymper det. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 loinen skrev (På 26.7.2004 den 20.40): Hei! Mine foreldre hadde en slik sak for noen år siden og det var rett og slett noe drit.... Da de fikk reperatør på besøk for n`te gang så sa han at vaskemaskin og tørketrommel fungerte best hver for seg..... Kanskje de har utviklet bedre modeller siden, men..... mvh Uansett vil det være dobbelt så mye slitasje på en slik maskin, så levetiden vil være halvparten så kort.. 0 Siter
laban Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=2136083 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 hjelmer skrev (På 26.7.2004 den 20.59): Vær så snill å si ifra til meg hvis du finner noe som duger, skal flytte om et år og får liten leilighet så det du snakker om hadde vært praktisk.. Spørs om det duger da Det tar jo ikke så mye mer plass å ha både vask og tørk hvis du setter det i søyle, så lenge det er plass i høyden til trommelen... 0 Siter
Gjest Ukjendt igjen Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Jeg skrev et innlegg og dette for noen månder siden, og ble overbevist til å kjøpe en som jeg la ut en link på. Nå har jeg fått den, og har hatt den i ca 1 måned og er kjempefornøyd!! Det er veldig mange instillingsmuligheter. Tørk og vask kan brukes hver for seg, men også samtidig. Faktisk vil jeg si at vaskemulighetene på den er mye bedre enn på andre vaskemaskiner jeg har hatt før. Det virker ikke jalla og jeg angrer IKKE! Eneste negative er om jeg kjøre både vask og tørk på et program så tar det to og en halv time før den er ferdig. Den støyer også lite. Mange andre sa på forhand at maskinen kunne tørke veldig lite om gangen, men den tar faktisk mye i gangen. Trenger ikke å vaske med havlfull maskin for at det skal bli tørt. Er deilig å hive skitne handklær inni maskinen og komme tilbake til tørre og gode. Ville ikke byttet ut maskinen min for noe! 0 Siter
Spenning Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Det er kjempesmart så lenge du har liten plass, men noe skit når en av funksjonene klikker, da har du ingen av delene. Dyrere å kjøpe, dyrere å rparere, dyrere å skifte ut. 0 Siter
Spenning Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Det er kjempesmart så lenge du har liten plass, men noe skit når en av funksjonene klikker, da har du ingen av delene. Dyrere å kjøpe, dyrere å rparere, dyrere å skifte ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.