Gå til innhold

Vaskemaskin/tørketrommel i ett...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette har nok aldri vært diskutert her før, men du kan prøve "søk"-knappen;-)

Hei!

Mine foreldre hadde en slik sak for noen år siden og det var rett og slett noe drit.... Da de fikk reperatør på besøk for n`te gang så sa han at vaskemaskin og tørketrommel fungerte best hver for seg.....

Kanskje de har utviklet bedre modeller siden, men.....

mvh

Gjest papirtiger

Hei!

Mine foreldre hadde en slik sak for noen år siden og det var rett og slett noe drit.... Da de fikk reperatør på besøk for n`te gang så sa han at vaskemaskin og tørketrommel fungerte best hver for seg.....

Kanskje de har utviklet bedre modeller siden, men.....

mvh

Uansett vil det være dobbelt så mye slitasje på en slik maskin, så levetiden vil være halvparten så kort..

Annonse

Gjest Grumpy

Vær så snill å si ifra til meg hvis du finner noe som duger, skal flytte om et år og får liten leilighet så det du snakker om hadde vært praktisk.. Spørs om det duger da :)

Det tar jo ikke så mye mer plass å ha både vask og tørk hvis du setter det i søyle, så lenge det er plass i høyden til trommelen...

Gjest Ukjendt igjen

Jeg skrev et innlegg og dette for noen månder siden, og ble overbevist til å kjøpe en som jeg la ut en link på. Nå har jeg fått den, og har hatt den i ca 1 måned og er kjempefornøyd!!

Det er veldig mange instillingsmuligheter. Tørk og vask kan brukes hver for seg, men også samtidig. Faktisk vil jeg si at vaskemulighetene på den er mye bedre enn på andre vaskemaskiner jeg har hatt før. Det virker ikke jalla og jeg angrer IKKE!

Eneste negative er om jeg kjøre både vask og tørk på et program så tar det to og en halv time før den er ferdig. Den støyer også lite.

Mange andre sa på forhand at maskinen kunne tørke veldig lite om gangen, men den tar faktisk mye i gangen. Trenger ikke å vaske med havlfull maskin for at det skal bli tørt. Er deilig å hive skitne handklær inni maskinen og komme tilbake til tørre og gode.

Ville ikke byttet ut maskinen min for noe!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...