Gjest tidligere Golf Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Hallo du! Har fulgt med deg med ditt hemmelige nick og hatt tankene hos deg hele tiden. Bare visste det, kjenner liksom skrivemønsteret ditt ) Massevis av gratulasjoner til dere. Utrolig at dere nå skal ha tvillinger. Jeg for min del synes hverdagen er heftig nok med en snart 3 åring og en 1 åring. Men så har det jo skjedd mye hos oss det siste året etter at Aron ble født. Har pusset opp og bygd på det nye huset vi kjøpte i fjor. Flyttet ikke inn før nå i vår og jeg har vel mest vært alenemor til våre to helt til nå. Håper det går bra med dere alle og at du får et flott svangerskap. Bor dere på samme adresse enda eller? Var dette første søskenforsøk?? Er disse laget på Riksen? Lurer på mangt nå jeg. Det er mulig å ringe på samme nr til meg enda. Hilse masse til gemalen og sønnen. Stor klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/153766-lille-my/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille My Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hei! Tar det som kan være av interesse for andre her, så sender jeg en mail til deg senere. Det var andre søskenforsøk på Riksen som klaffet. Ingen resultat på første denne gangen, derimot full full klaff på andre. En oppsummering av vår tid som ufb'ere (kommer til å lese videre her inne, men ikke være så aktiv med skriving): Startet prøving i -97, fant ingen "feil" med mann eller meg og hadde tre resultatløse inseminasjoner i første halvår 2000. Ble satt opp til IVF og hadde første forsøk høsten-00. På uttaksdagen var det dårlig sædkvalitet og det ble gjort ICSI, mens RH påstod at de hadde visst om kvaliteten hele vegen bare glemt å si det til oss! Vi testet positivt på det forsøket, men det forsvant etter en ukes tid. Andre forsøk ble vi satt rett opp til ICSI, og testet positivt. Resultatet blir snart tre år. Første søskenforsøk tok vi i desember-03, uten noe resultat. Mens andre forsøk som nå viser tvillinger uke 13 ble tatt i mai-04. Kan vel ikke kalle meg ufb'er lenger nå, men jeg har med meg erfaringer videre fra noe jeg gjerne skulle vært foruten. Det har vært tøft undervegs og til tider fristende å gi opp, men jeg ser nå i etterkant at det tilsutt var verd hver eneste motbør. 3-åringen vi har og de som nå er undervegs, kan ikke si annet enn at de er verd mye mer enn måneder med hormoner, uttak, innsetting og utallige uker med venting. Lykke til alle som fortsatt er et sted i prosessen som ufb'er! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/153766-lille-my/#findComment-985255 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.