Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er veldig fortvilet. Jeg har prøvd nesten alt som er av prevansjon og jeg eier virkelig ikke noe sexlyst.Jeg har prøvd p-sprøyte,p-piller og p-ring.Den siste har fungert best men det er tydelig at kroppen min ikke liker hormonene fordi jeg har ikke sexlyst!hva skal jeg gjøre med dette?er det andre prevansjonsmidler jeg kan prøve uten hormoner(som er like sikre)og/eller er det noe spes man kan gjøre..spise eller drikke for å få opp sexlysten?håper på et svar.. jeg er nemlig blank..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153778-t%C3%A5ler-ikke-hormoner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kanskje "vanlig" spiral?
  Nikki skrev (På 27.7.2004 den 9.57):

Du har jo spiral, men den setter de vel helst ikke før du har fått barn (noe jeg ikke vet om du har.) Det funker ihvertfall fint for meg - jeg reagerte også veldig på p-pillene: ikke noe sexlyst og stadig svimmel og uvel.

Ikke hormonspiral da,den mista jeg sexlysten av.

Annonse

Gjest papirtiger
  den ekte noor skrev (På 29.7.2004 den 6.25):

Er det sånn som må plasseres inn ei stund før, og sitte i ei stund etterpå?

Kan settes inn inntil to timer før, eller like før hvis man vil.

Skal sitte inne i flere timer etterpå, men det er ikke noe problem :)

Brukes sammen med sæddrepende krem.

Gjest den ekte noor
  papirtiger skrev (På 29.7.2004 den 11.21):

Kan settes inn inntil to timer før, eller like før hvis man vil.

Skal sitte inne i flere timer etterpå, men det er ikke noe problem :)

Brukes sammen med sæddrepende krem.

Hm, da synes jeg det høres like greit ut med kondom frem til jeg kan bruke hormonpreparater igjen gitt:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...