Gå til innhold

Omgang nr 2

Gjest bare lurer litt jeg da

Anbefalte innlegg

Gjest bare lurer litt jeg da

hei

jeg og kjæresten har en del sex, gjerne to ganger om morgenen før vi står opp og to ganger om kvelden før vi legger oss. Når vi er i gang med omgang nr 2 er det ikke alltid han klarer og komme, altså utløsningen kommer ikke. Dette er for all del ikke noe problem fordi da kan vi bare holde på lenger inntil jeg får min orgasme, men jeg bare lurte på om det var sånn med alle andre gutter og? Dette skjer ikke hver gang, noen ganger klarer han det på omgang nr 2, og noen ganger ikke. Jeg synes bare det er rart at han klarer å holde den stiv og oppe, og bare ikke få noe utløsning. Hvordan er det med andre gutter?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153784-omgang-nr-2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

petter smart

Er ikke verken rart eller uvanlig det. Penis blir mindre sensitiv andre gangen. Derfor anbefales jo de som kommer for tidlig å ta en runk først, slik at de kan holde ut lenger under selve samleie.

Grunnen til at penis er stiv er jo at han er kåt, men det er ikke sikkert han vil klare å komme.

Det kan lønne seg å vente litt før en setter igang med omgang nr 2, slik at penis får hvile litt. Da øker sjansen for at penis holder seg stiv lengre og at han klarer å komme.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153784-omgang-nr-2/#findComment-984553
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...