Gå til innhold

Travelmarket.com. Noen med erfaring? Please svar raskt...

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å skal bestille billetter til Thailand, og har funnet de billigste på

travelmarked.com

Før jeg bestiller, vil jeg bare sjekke om dette er seriøst og ok å bestille gjennom, for tidligere har jeg bare bestilt direkte gjennom flyselskapene.

Noen som har erfaring med travelmarked.com?

Pos. el. neg. ?

Please svar raskt, for jeg må bestille raskest mulig nå som vi har fått bekreftet turen vi har meldt oss på.

Fortsetter under...

Hei!

Jeg vet ikke noe om travelmarket.com, men jeg reiser mye selv og har faktisk brukt www.travelink.no. Der er det bare utrolig gode priser!

Lykke til!

Hm, jeg prøvde Travellink også (og mange andre...), men det ble faktisk mye dyrere der.

Travelmarket hadde de billigste, det som bekymrer meg litt er at jeg ikke vet hvem som egentlig selger billettene. For Travelmarket formidler jo bare tjenesten som viser hvilke som er billigst, og så må en oppgi kredittkortnummer osv. Dette blir kryptert (sto på siden deres), men de må jo nødvendigvis gi opplysningene videre.?

Men Travelmarket ble anbefalt som nettreisebyrå til å kjøpe billig på på DinSide.no, og da må det vel være seriøst.?

Er dette seriøst og bra?

For her finner jeg også like billige billetter. (i den grad det kan kalles billig... ;) )

Noen som har bestilt fra Lavprisfly.no?

Da har jeg bestilt. Dette virket sikkert og ok, så nå har vi både tur og flybilletter i boks!

:)

Så er det bare å vente til januar nærmer seg slutten....

Gjest ReiserMasseSelv!

Hm, jeg prøvde Travellink også (og mange andre...), men det ble faktisk mye dyrere der.

Travelmarket hadde de billigste, det som bekymrer meg litt er at jeg ikke vet hvem som egentlig selger billettene. For Travelmarket formidler jo bare tjenesten som viser hvilke som er billigst, og så må en oppgi kredittkortnummer osv. Dette blir kryptert (sto på siden deres), men de må jo nødvendigvis gi opplysningene videre.?

Men Travelmarket ble anbefalt som nettreisebyrå til å kjøpe billig på på DinSide.no, og da må det vel være seriøst.?

Fikk ikke lest svaret ditt før nå! Fint at du fikk billig billett et annet sted! Virket ok hvor du kjopte det! Kanskje jeg prøver det neste gang også :o) Men seriøst, denne gangen var det Travlink.no som var best for meg. Men jeg valgte å dra ut på en mandag, hvor det ofte er billigere, også var jeg fleksibel med datoen...men slik søkte sikkert du også :o)

God tur til Thailand!

Annonse

Fikk ikke lest svaret ditt før nå! Fint at du fikk billig billett et annet sted! Virket ok hvor du kjopte det! Kanskje jeg prøver det neste gang også :o) Men seriøst, denne gangen var det Travlink.no som var best for meg. Men jeg valgte å dra ut på en mandag, hvor det ofte er billigere, også var jeg fleksibel med datoen...men slik søkte sikkert du også :o)

God tur til Thailand!

:)

Jeg søkte på billetter lørdag-lørdag...

Vi hadde en uke å reise på, og det måtte ikke bli mer enn en arbeidsuke tilsammen å være borte (både pga at jeg ikke vil være lenger borte fra datteren min, og fordi det blir vanskelig mht ferie på jobb og det å få kabalen til å gå opp med resten av ferien sammen med familien :) )

Dermed satt jeg igjen med å søke på billigste lørdag-lørdag.

Det er godt mulig jeg kunne fått bra pris på travellink.no hvis jeg hadde valgt en annen dag, men men.

:) Jeg er ihvertfall fornøyd med det jeg fikk nå-

Takk for svar og tips!

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...