Gjest hmmmm! Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Har ikke brukt prevensjon på et halvt år, annet enn kondomer, og for en måned begynte jeg på igjen med p-ring, satte den inn ved menstruasjons-første dag, Fredag tok jeg den ut, og tenkte at mensen kom til å komme om et par dager, men det eneste som skjedde var at jeg hadde 2-3 dager med litt brun utflod, og ennå ingen skikkelig mens! Dette har jeg ikke opplevd før, hva skjer? Hadde sex en gang i løpet av den måneden og da var ringen inni hele tiden, så gravid kan jeg ikke ha blitt. Noen som vet? 0 Siter
Gjest tubal-kandidat Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Hei, Jeg har opplevd det samme, ikke noe å bekymre seg over.. Vanligvis er mens #2 etter at du begynte med p-ringen, normal igjen. 0 Siter
Niobe Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Jeg hadde aldri _skikkelig_ mens da jeg brukte p-ring. Bare litt brunaktig utflod, og kanskje bittelitt blod den ene dagen. Snakkte med legen om det, og det var visstnok ikke unormalt. Ikke alle får like stor _jukseblødning_. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.