Gå til innhold

Overreaksjon på en sms ?

Anbefalte innlegg

Det er vel slike meldinger som fører til at enkelte kvinner skriver inn her og sier at de tilfeldigvis sjekket mannens mobil (helt uskyldig selvfølgelig, de skulle bare legge inn en ringetone eller noe), så fant de denne meldingen, tolket "kjøre traktor" som noe seksuelt og lurer på om de bør dumpe drittsekken. Kvinnene her inne lar ikke tvilen komme han til gode og anbefaler alt fra å dumpe han til å kappe av ham pikken.

he-he....

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

13

• ShitDiddelyDo

5

• petter smart

4

• Goliath

3

Mest aktive i denne tråden

tommy's tiger

Den eneste logiske forklaringa her er at kjærringa hans er fullstendig ustabil, har sett sms'en, tolket den helt hinsides, og tvunget stakkaren til å ringe og kjefte på deg.

Glem det.

Sorry, men om kjerringa hans ble sykelig sjalu av mld, tror du virkelig hun ville oppfordret ham til å ringe henne, og faktisk snakke med henne? Tror ikke det nei...

Hvorfor kan ikke gubben ta dette på sin egen kappe? Kan ikke menn oppføre seg dumt eller?

ShitDiddelyDo

Sorry, men om kjerringa hans ble sykelig sjalu av mld, tror du virkelig hun ville oppfordret ham til å ringe henne, og faktisk snakke med henne? Tror ikke det nei...

Hvorfor kan ikke gubben ta dette på sin egen kappe? Kan ikke menn oppføre seg dumt eller?

Det finnes ingen logikk i at mannen har gått og tenkt på dette i 30 dager. Det er derimot typisk kjærringer å gå og tenke på sånt i 30 dager.

Hun tolket det jo tross alt til at fyren var utro i mellom traktorturene.

Fyren har fått så mye kjeft de siste ukene for denne mulige utroskapen at han til slutt ringte dama over og ga henne litt pes for meldingen.

Alternativet er selvfølgelig at fyren er ustabil og handlet fullstendig ulogisk.

Det var derfor jeg skrev "...logisk forklaring" over.

For øvrig er det bare å gjøre et søk på "sms" her på samlivsforumet, og du vil få se at det i så godt som 100 % av tilfellene er kjærringer som tuter over sms'er av den typen her.

Det finnes ingen logikk i at mannen har gått og tenkt på dette i 30 dager. Det er derimot typisk kjærringer å gå og tenke på sånt i 30 dager.

Fyren har fått så mye kjeft de siste ukene for denne mulige utroskapen at han til slutt ringte dama over og ga henne litt pes for meldingen.

Alternativet er selvfølgelig at fyren er ustabil og handlet fullstendig ulogisk.

For øvrig er det bare å gjøre et søk på "sms" her på samlivsforumet, og du vil få se at det i så godt som 100 % av tilfellene er kjærringer som tuter over sms'er av den typen her.

hehe, du har sikkert rett. Fy søren - jeg gjorde AKKURAT det samme for noen uker siden. Fikk se min gamle lekekamerat fra 1.klasse - nedi Grebbestad - og sendte melding. Han ringte meg opp og var VELDIG hyggelig han da - heldigvis -og kona hans ville også ha nummeret mitt, -og så er det HUN som sender meldinger om hvor fint det er nedi Sverige der , hvor lange køene hjem på søndager er etc.Aner ikke hvem hun er jeg - men voksne folk kan jo faktisk være hyggelige mot hverandre! :)

Vi skal møtes -alle :)

Det var ikke mye seksuelt i traktor-kjøringen i alle fall for den var jo reel. Han brukte å måke snø med traktor hos oss og pløye, og så på åkern eller hva det nå heter.

*lol* - å kjøre traktor fikk pluteselig en helt ny mening! :)

Ja, hun KAN jo ha tolket det dithen, sjalusi kan springe ut på de rareste måter.

Annonse

ShitDiddelyDo

hehe, du har sikkert rett. Fy søren - jeg gjorde AKKURAT det samme for noen uker siden. Fikk se min gamle lekekamerat fra 1.klasse - nedi Grebbestad - og sendte melding. Han ringte meg opp og var VELDIG hyggelig han da - heldigvis -og kona hans ville også ha nummeret mitt, -og så er det HUN som sender meldinger om hvor fint det er nedi Sverige der , hvor lange køene hjem på søndager er etc.Aner ikke hvem hun er jeg - men voksne folk kan jo faktisk være hyggelige mot hverandre! :)

Vi skal møtes -alle :)

Det der er jo den normale reaksjonen. Den hvor man ikke umiddelbart begynner å tenke på sex bare fordi noen tar kontakt.

Egentlig ganske sykt at det skal være sånn.

ShitDiddelyDo

Nå hadde ikke vi noe seksuelt forhold å vise til heller da - som 5-6-åringer! hehe

Men det hadde ikke traktormannen og jenta over heller.

Om man har hatt seksuell kontakt eller ikke ser ofte ut til å være underordnet så lenge man ikke er av samme kjønn.

...og selv om man er av samme kjønn er det sikkert mange som vil tolke kontakten seksuelt.

Sex, sex, sex. Det er det eneste som står i hodet til folk!

tommy's tiger

Om man har hatt seksuell kontakt eller ikke ser ofte ut til å være underordnet så lenge man ikke er av samme kjønn.

...og selv om man er av samme kjønn er det sikkert mange som vil tolke kontakten seksuelt.

Traktormannen og damen hadde rotet i to år. Tipper de har hatt endel sex da ja.. Unødvendig reaksjon fra hans side, han kunne jo bare latt være å svare i det hele tatt om han ikke ville ha kontakt med henne. Men også litt unødvendig av henne å reagere så voldsomt av å bli "avvist" av denne mannen og da...

Du og jeg har heldigvis bare et bestemor - dattersønn-forhold på sms :) *lol*

Traktormannen og damen hadde rotet i to år. Tipper de har hatt endel sex da ja.. Unødvendig reaksjon fra hans side, han kunne jo bare latt være å svare i det hele tatt om han ikke ville ha kontakt med henne. Men også litt unødvendig av henne å reagere så voldsomt av å bli "avvist" av denne mannen og da...

Jeg hadde også syns det var ekkelt å bli oppringt slik - som om jeg VILLE noe, liksom. Ekkelt å bli beskyldt for noe man ikke hadde tenkt på engang.

Klart man syns det er artig å høre om ekser og hvordan det har gått med dem i livet? - Herlighet, har da alltid stoppet opp, både gubbe og jeg og slått av en prat med de man var sammen med i "gamle dager". Syns det er spennende å se jeg, -både hans og mine - og så gå sammen etterpå og takke gud for at det ikke ble dem! :) hehe

Annonse

Gjest heltsattut

Må bare presisere at jeg ikke bor der hjemme lenger hvor han kjørte traktor og at hun ikke var sammen med han den gangen.

petter smart

*lol* - å kjøre traktor fikk pluteselig en helt ny mening! :)

Ja, hun KAN jo ha tolket det dithen, sjalusi kan springe ut på de rareste måter.

"Å kjøre brannbil" er jo et velbrukt ordspill innen sex. Kanskje folk på landet "kjører traktor"?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...