Gå til innhold

Overreaksjon på en sms ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

13

• ShitDiddelyDo

5

• petter smart

4

• Goliath

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Daisy

Men hva var egentlig vitsen med å melde ham da? Du skrev at det var fordi du var full, så noen tanker hadde du vel bak?

Kanskje han bare syntes det var ubehagelig å høre fra deg, vonde minner etc? Kanskje han ikke liker deg, og var redd du skulle prøve deg igjen, rote opp gamle ting? Jeg hadde nok ikke likt itlsvarende, for hvorfor skulle noen fra 13 år tilbake plutselig melde meg om de ikke hadde noen tanker bak liksom?

Hvorfor tror alle automatisk at det er kjerringa hans som er grunnen? Er det et snev av på seg selv kjenner man andre eller?

Må baktanken nødvendigvis være noe kona ikke liker? (les: sex)

Kan jo være hun sendte meldingen fordi det er artig å se igjen gamle venner. Det pleier jeg å gjøre ;o)

Gjest Daisy

Eh...har du hørt om det engelske uttrykket booty call?

Det er når noen, gjerne en eks, sender beskjed eller ringer midt på natten for å få seg noe. Beskjeden din kan veldig lett tolkes som en invitasjon.

Synes det var en helt ok ting å gjøre av han.

Skjønner jeg skal være forsiktig med hvem jeg sender melding til når...

Annonse

Gjest heltsattut

Må baktanken nødvendigvis være noe kona ikke liker? (les: sex)

Kan jo være hun sendte meldingen fordi det er artig å se igjen gamle venner. Det pleier jeg å gjøre ;o)

Hadde ingen baktanke i alle fall :)

Ville bare høre hvordan det sto til. Jeg har jo mann og barn, og sex var i alle fall ikke i mine tanker.

Ja det er farlig å sende melding og si hei til gamle bekjente, i alle fall hvis du er kvinne og han er mann.

Hadde det vært fra en mann hadde han da ringt og sagt det samme ?

Gjest heltsattut

Sorry, men om kjerringa hans ble sykelig sjalu av mld, tror du virkelig hun ville oppfordret ham til å ringe henne, og faktisk snakke med henne? Tror ikke det nei...

Hvorfor kan ikke gubben ta dette på sin egen kappe? Kan ikke menn oppføre seg dumt eller?

Tror du han hadde gjort det samme om jeg var mann og hadde sent en slik melding som gammel bekjent.

Hei lenge siden du har vært her og kjørt traktor. Håper du har det bra.

Helt uskyldig, bortsett fra at jeg er jente og ikke en mann fra fortiden tenker jeg....

Gjest Daisy

Ville bare høre hvordan det sto til. Jeg har jo mann og barn, og sex var i alle fall ikke i mine tanker.

Ja det er farlig å sende melding og si hei til gamle bekjente, i alle fall hvis du er kvinne og han er mann.

Det hadde han nok ikke.

Helt idiotisk gjort, spør du meg.

Gjest bare en liten tanke om det hele...

Vet ikke hva jeg syns..

Men at det hadde vært forskjell på hans reaksjon om du hadde vært mann, er da helt naturlig.. Vil da tro at du ikke hadde vært en som han hadde rota med i 2 år i så tilfelle.. Du er nå å måtte regne for en x, og ikke alle liker og opprettholde kontakten med sine x'er. Noen ser på disse som et kapittel i livet de er ferdige med.. for godt...

Vet ikke hva jeg syns..

Men at det hadde vært forskjell på hans reaksjon om du hadde vært mann, er da helt naturlig.. Vil da tro at du ikke hadde vært en som han hadde rota med i 2 år i så tilfelle.. Du er nå å måtte regne for en x, og ikke alle liker og opprettholde kontakten med sine x'er. Noen ser på disse som et kapittel i livet de er ferdige med.. for godt...

Hadde de "rota" da?

Gjest bare en liten tanke om det hele...

Hadde de "rota" da?

Ja, da hovedinnlegget begynner slik:

"Var i hjembygda her for fire uker siden. Leste i lokalavisen og så bilde av en mann jeg rotet frem/tilbake med i to år. På kvelden......."

Så da hadde de vel rotet i to år..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...