Gå til innhold

Fikk ny vaskemaskin ( Del 2 ) ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var spennende å dra ned og velge seg ut ny maskin...det er jo nytt på markedet hele tiden.

Spurte om hvem som var best i prisklassen og det ble en Indesit maskin som så veldig så grei ut.

Enkle fine programmer og egen programmer til joggesko (!) og treningstøy...mm.

Gleder meg som en gal til den kommer på døren min til fredag...å vaske klær, tørke og brette mens jeg snuser inn den rene gode lukten er nemmelig et av favoritt gjøremålene mine :)

Nå hauger det seg opp med skittentøy i alle farger og fasonger så den nye maskinen får jaggu prøvd seg til helgen.

Morro.

Kjempeflott å få ny maskin på reklamasjon etter fire og et halvt år gett :)

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Hva var galt med den gamle?

Den hadde ikke program for joggesko;)

Skrevet

Hva var galt med den gamle?

Den begynte å bråke ved sentrifugering.

Det viste seg å være pakningen rundt sentrifugen som var røket.

Det var så kostbart å reparere, samt at reparasjonen ville bli så stor at det var enklere og billigere å gi meg ny maskin.

I morra etter kl 14 kommer den...

* gleder meg *

:)

Gjest Grumpy
Skrevet

Den begynte å bråke ved sentrifugering.

Det viste seg å være pakningen rundt sentrifugen som var røket.

Det var så kostbart å reparere, samt at reparasjonen ville bli så stor at det var enklere og billigere å gi meg ny maskin.

I morra etter kl 14 kommer den...

* gleder meg *

:)

Så hvis vi ser noen sprade rundt i nyvaskede joggesko i helga så er det deg? :)

Et litt annet vaskemaskinspørsmål: er det vanlig at noen år gamle Miele-maskiner bråker noe jævlig? Uler gjør den...fæl lyd. Dette er mens den vasker og skyller, ikke sentrifugering

Skrevet

Så hvis vi ser noen sprade rundt i nyvaskede joggesko i helga så er det deg? :)

Et litt annet vaskemaskinspørsmål: er det vanlig at noen år gamle Miele-maskiner bråker noe jævlig? Uler gjør den...fæl lyd. Dette er mens den vasker og skyller, ikke sentrifugering

Aaaaner ikke jeg, men en maskin skal vel ikke underholde hele nabolaget vel :)

Er den under fem år så prøv deg du og...kanskje er du like heldig som meg...

Det får nå bli guttas joggesko som skinner det da...selv så bruker jeg den slags sko sjelden...men når du nå sier det...mine gamle skulle vel vært tatt et tak kanskje... *ler*

Gjest Grumpy
Skrevet

Aaaaner ikke jeg, men en maskin skal vel ikke underholde hele nabolaget vel :)

Er den under fem år så prøv deg du og...kanskje er du like heldig som meg...

Det får nå bli guttas joggesko som skinner det da...selv så bruker jeg den slags sko sjelden...men når du nå sier det...mine gamle skulle vel vært tatt et tak kanskje... *ler*

Så ille er det nok ikke, bare uvant i forhold til den "super silent" maskina jeg hadde der jeg bodde før. Ække min maskin, serru.... ikke aner jeg hvor gammel den er heller, Miele har jo sett likedan ut siden tidenes morgen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...