Rubia Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Det var spennende å dra ned og velge seg ut ny maskin...det er jo nytt på markedet hele tiden. Spurte om hvem som var best i prisklassen og det ble en Indesit maskin som så veldig så grei ut. Enkle fine programmer og egen programmer til joggesko (!) og treningstøy...mm. Gleder meg som en gal til den kommer på døren min til fredag...å vaske klær, tørke og brette mens jeg snuser inn den rene gode lukten er nemmelig et av favoritt gjøremålene mine Nå hauger det seg opp med skittentøy i alle farger og fasonger så den nye maskinen får jaggu prøvd seg til helgen. Morro. Kjempeflott å få ny maskin på reklamasjon etter fire og et halvt år gett 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Hva var galt med den gamle? Den hadde ikke program for joggesko;) 0 Siter
Rubia Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Skrevet 29. juli 2004 Hva var galt med den gamle? Den begynte å bråke ved sentrifugering. Det viste seg å være pakningen rundt sentrifugen som var røket. Det var så kostbart å reparere, samt at reparasjonen ville bli så stor at det var enklere og billigere å gi meg ny maskin. I morra etter kl 14 kommer den... * gleder meg * 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Den begynte å bråke ved sentrifugering. Det viste seg å være pakningen rundt sentrifugen som var røket. Det var så kostbart å reparere, samt at reparasjonen ville bli så stor at det var enklere og billigere å gi meg ny maskin. I morra etter kl 14 kommer den... * gleder meg * Så hvis vi ser noen sprade rundt i nyvaskede joggesko i helga så er det deg? Et litt annet vaskemaskinspørsmål: er det vanlig at noen år gamle Miele-maskiner bråker noe jævlig? Uler gjør den...fæl lyd. Dette er mens den vasker og skyller, ikke sentrifugering 0 Siter
Rubia Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Skrevet 29. juli 2004 Så hvis vi ser noen sprade rundt i nyvaskede joggesko i helga så er det deg? Et litt annet vaskemaskinspørsmål: er det vanlig at noen år gamle Miele-maskiner bråker noe jævlig? Uler gjør den...fæl lyd. Dette er mens den vasker og skyller, ikke sentrifugering Aaaaner ikke jeg, men en maskin skal vel ikke underholde hele nabolaget vel Er den under fem år så prøv deg du og...kanskje er du like heldig som meg... Det får nå bli guttas joggesko som skinner det da...selv så bruker jeg den slags sko sjelden...men når du nå sier det...mine gamle skulle vel vært tatt et tak kanskje... *ler* 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Aaaaner ikke jeg, men en maskin skal vel ikke underholde hele nabolaget vel Er den under fem år så prøv deg du og...kanskje er du like heldig som meg... Det får nå bli guttas joggesko som skinner det da...selv så bruker jeg den slags sko sjelden...men når du nå sier det...mine gamle skulle vel vært tatt et tak kanskje... *ler* Så ille er det nok ikke, bare uvant i forhold til den "super silent" maskina jeg hadde der jeg bodde før. Ække min maskin, serru.... ikke aner jeg hvor gammel den er heller, Miele har jo sett likedan ut siden tidenes morgen... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.