fuji1365380447 Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg hadde en skikkelig PMS-dag i går. Var sur på jobben og gikk hjem tidlig for å sole meg i hagen. Kjæresten kom hjem med lyst i øynene, men jeg var avvisende og furten og sur. Men heldigvis så overtalte han meg til at jeg bare trengte litt oljemassasje på ryggen. Og sannelig; etter en lang massasje, først på ryggen og så nedover rumpa og lårene - så ble jeg langsomt kåt likevel.. Hurra for menn som skjønner når vi bare trenger litt ekstra oppvarming for å kjenne lysten! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/153950-trengte-bare-litt-oppvarming/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 hehe... : ) Så det ble noe på han allikevel ja! Luring han mannen din. Ikke alltid det funker da.. Samboern min var kåt en kveld her, og som han alltid gjør så krøyp han under dyna mi for å holde rundt meg. Da han begynte å klå skjønte ejg tegninga, men jeg var overtrøtt, smågrinete og utslitt etter en laaaang dag. Sa jeg ikke orket, men han insisterte på å gjøre meg kåt og begynte å kysse meg i nakken og nedover på ryggen osv. Men måtte allikevel avvise han. Jeg var helt i svima og bare klar for å sove sove og atter sove. Han ga seg ikke med en gang da, men oppfatta poenget når ejg begynte å durme... : ) Ble ikke noe den natta gitt! Hender han "prøver seg" altfor sent.. Og da er søvn alt som står i hodet på meg. Jeg legger meg oftes før han. Er jo deilig å bli vekket av forspill og da.. Så hender jeg lar meg rive med. Synes egentlig det er en uting å vente med sex til man har lagt seg og nesten sovnet - i hvert fall hvis man har en stresset hverdag og trenger en del timer søvn for å fungere normalt. Ettermiddagsnummer er mye bedre! ; ) Også blir man så blid resten av kvelden også. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/153950-trengte-bare-litt-oppvarming/#findComment-986042 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 hehe... : ) Så det ble noe på han allikevel ja! Luring han mannen din. Ikke alltid det funker da.. Samboern min var kåt en kveld her, og som han alltid gjør så krøyp han under dyna mi for å holde rundt meg. Da han begynte å klå skjønte ejg tegninga, men jeg var overtrøtt, smågrinete og utslitt etter en laaaang dag. Sa jeg ikke orket, men han insisterte på å gjøre meg kåt og begynte å kysse meg i nakken og nedover på ryggen osv. Men måtte allikevel avvise han. Jeg var helt i svima og bare klar for å sove sove og atter sove. Han ga seg ikke med en gang da, men oppfatta poenget når ejg begynte å durme... : ) Ble ikke noe den natta gitt! Hender han "prøver seg" altfor sent.. Og da er søvn alt som står i hodet på meg. Jeg legger meg oftes før han. Er jo deilig å bli vekket av forspill og da.. Så hender jeg lar meg rive med. Synes egentlig det er en uting å vente med sex til man har lagt seg og nesten sovnet - i hvert fall hvis man har en stresset hverdag og trenger en del timer søvn for å fungere normalt. Ettermiddagsnummer er mye bedre! ; ) Også blir man så blid resten av kvelden også. Er så hjertens enig. Det er definitivt en uting å vente med sex til klokken er halv tolv, og jeg er helt i svima trøtt. Foretrekker absulutt å hoppe i høyet på ettermiddagen eller tidlig på kvelden... Men det er kanskje ikke fult så lett hvis man har barn, da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/153950-trengte-bare-litt-oppvarming/#findComment-986060 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Er så hjertens enig. Det er definitivt en uting å vente med sex til klokken er halv tolv, og jeg er helt i svima trøtt. Foretrekker absulutt å hoppe i høyet på ettermiddagen eller tidlig på kvelden... Men det er kanskje ikke fult så lett hvis man har barn, da? Man trenger ikke å ha barn for at det ikke skal være så lett :-) "..........................." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/153950-trengte-bare-litt-oppvarming/#findComment-986465 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.