Gå til innhold

Hvordan menn skal få seg sex like lett som damer

Anbefalte innlegg

Gjest gå i dere selv

Dere gutter, menn og drittsekker som stadig klager over at jenter ikke er tilgjengelig for sex, mens dere alltid er tilgjengelig.

Noen av dere mener til og med at kvinner er skyld i voldtekt fordi kvinner ikke er tilgjengelig for dere når dere vil.

Hva med å gå litt i dere selv? og tenke på om dere har skyld i at jenter ikke alltid vil. At jenter har lyster er opplest og vedtatt, men hvorfor ikke med hvem som helst? Kan det være behandlingen vi får etter at vi har hatt sex med en tilfeldig mann? Kan det være det at dere elsker å skryte av hvor mange dere har pult, og rakke ned på jentene som stiller opp? De er horer og ikke verd en dritt annet enn når dere har lyst til å vifte litt med pikken. Da er vi verdens søteste helt fram til dere har spruta dere ferdig.

Fortsetter under...

"Noen av dere mener til og med at kvinner er skyld i voldtekt fordi kvinner ikke er tilgjengelig for dere"

Litt siktet til meg kanskje? :) Jeg mente ikke at kvinner har direkte skyld, men at det er en konsekvens, og det er en annen sak.

Du skriver:

"Har ikke damer selv skyld i dette?" (i tråden under her)

Og nå skriver du plutselig " Jeg mente ikke at kvinner har direkte skyld"

Joda...

*rister litt på hodet*

Du skriver:

Joda...

*rister litt på hodet*

Vel, det må vel gå an å moderere utsagnet i ettertid. Fort gjort å skrive noe man etterpå ser at ikke ble helt det man mente.

"..........................."

"Dere gutter, menn og drittsekker som stadig klager over at jenter ikke er tilgjengelig for sex,"

Jeg forlanger da ikke at noen skal være tilgjengelig for meg hele tiden.

"mens dere alltid er tilgjengelig."

Jeg er ikke alltid tilgjengelig.

"Noen av dere mener til og med at kvinner er skyld i voldtekt fordi kvinner ikke er tilgjengelig for dere når dere vil."

Tror "pirko" mente det mer som en årsak enn noe man kan basere på skyld. Uansett - å ty til voldtekt fordi man får for lite sex er det kun patetiske og umandige menn som gjør. Uansett hva som er årsaken, så finnes det ingen unnskyldninge for slik. Det er lett å definere en mer eller mindre årsak - grunn og unnskyldninger er vanskeligere.

"Hva med å gå litt i dere selv? og tenke på om dere har skyld i at jenter ikke alltid vil."

Veldig ofte er de tingene som leder til seg forskjellige for kvinner og menn. Slik er naturen, og det kommer aldri til å endre seg helt.

"Kan det være behandlingen vi får etter at vi har hatt sex med en tilfeldig mann? Kan det være det at dere elsker å skryte av hvor mange dere har pult, og rakke ned på jentene som stiller opp?"

Slik oppførsel hører hjemme på barnestadiet, og jeg har null respekt for en voksen mann som holder på sånn. Det sier jeg gjerne til kompiser også, og jeg har nok skapt meg noen fiender på den måten.

"............................."

Annonse

Du skriver:

Joda...

*rister litt på hodet*

Jeg skrev klart og tydelig at jeg tar avstand fra voldtekt..ergo at dette er den hovedskyldige..."er ikke damer selv skyldige?" stilte jeg som et spørsmål og ikke som en påstand...og der mente jeg utifra det første jeg skrev: "skyldig" som medskyldig og ikke hovedskyldig...skjønner ikke helt hvordan du kan tolke det som om jeg mente at voldteksforbryteren var mindre og eller like skyldig som offeret.

Gjest Bare hyggelig

Helt typisk - når et kvinnemenneske sier hva hun mener så henvises hun til ottar!

Jepp...det vil jeg kalle et stort problem for Ottar :) Var ikke så veldig alvorlig ment da, var bare litt ubalansert det innlegget ditt. Og det assosierte jeg med Ottar...

mil1365380270

"Noen av dere mener til og med at kvinner er skyld i voldtekt fordi kvinner ikke er tilgjengelig for dere"

Litt siktet til meg kanskje? :) Jeg mente ikke at kvinner har direkte skyld, men at det er en konsekvens, og det er en annen sak.

Men er det en konsekvens? Eller er det sånn at noen faktisk vil voldta, og de gjør det uavhengig av om de får sex eller ikke?

Tror nok det siste. Sikkert mange menn som har vært inne på tanken (man tenker jo mye rart), men det betyr ikke at det er det som styrer de som faktisk går så langt at de gjør det.

Husk at de ikke mister tenningen av at hun ikke vil, de truer på livet, banker dem opp, og hun har det vondt/får skader. Og ikke bland sammen med SM, stor forskjell på lek og overgrep.

petter smart

Kjenner du så lite til menneskerasen?

Grunnen til at menn ikke like lett får sex som kvinner er, som jeg skrev i et innlegg i den andre tråden om voldtekt, at mens menn kan få ubegrenset antall barn - og derfor ønsker å ha sex med så mange kvinner som mulig, så kan kvinner kun få et begrenset antall barn fordi de må gå gravid og deretter ta seg av barnet - og derfor velger de kun ut de beste (ikke alltid ut fra logiske kriterier).

Kvinner, som vet de kan få sex med svært mange menn, ville selvsagt ikke valgt mindre attraktive menn selv om menn sluttet å kalle kvinner horer og behandle dem dårlig etter et ONS.

Forøvrig er kvinner verre til å stemple andre kvinner som horer o.l. dersom de har et utsvevende sexliv. Kvinne er kvinne verst.

mil1365380270

Grunnen til at menn ikke like lett får sex som kvinner er, som jeg skrev i et innlegg i den andre tråden om voldtekt, at mens menn kan få ubegrenset antall barn - og derfor ønsker å ha sex med så mange kvinner som mulig, så kan kvinner kun få et begrenset antall barn fordi de må gå gravid og deretter ta seg av barnet - og derfor velger de kun ut de beste (ikke alltid ut fra logiske kriterier).

Kvinner, som vet de kan få sex med svært mange menn, ville selvsagt ikke valgt mindre attraktive menn selv om menn sluttet å kalle kvinner horer og behandle dem dårlig etter et ONS.

Forøvrig er kvinner verre til å stemple andre kvinner som horer o.l. dersom de har et utsvevende sexliv. Kvinne er kvinne verst.

Du sier kvinner er like ofte utro som menn. Og alle disse mennene som har sex må jo nødvendigvis ha sex med noen. Sier du at alle disse kvinnene har blitt lurt til sex, i tro på at han skal være bare deres. Men sånn er det jo ikke. Kvinner vil også ha enkle forhold og ONS. Og menn vil ha barn og kone.

Kvinnelig sjalusi kan jo forklares med at de vil ha mannen til å passe på barna sine, men hvorfor er mannen sjalu da?

Det er jo litt spill og kurtisering inne i bildet også, har du mange beilere, har du råd til å gjøre deg kostbar.

Og til det med at kvinner må ta seg av barnet. Før var det å dø i barsel ikke uvanlig. Da var det far som endte opp med ungeflokken. De trengte faren mer før, enn nå.

At menn er kåte, er en kjent sak, men at de har vært mer uansvarlige før enn nå, det tror jeg ikke. Da må man lanaaagt tilbake.

Annonse

petter smart

Du sier kvinner er like ofte utro som menn. Og alle disse mennene som har sex må jo nødvendigvis ha sex med noen. Sier du at alle disse kvinnene har blitt lurt til sex, i tro på at han skal være bare deres. Men sånn er det jo ikke. Kvinner vil også ha enkle forhold og ONS. Og menn vil ha barn og kone.

Kvinnelig sjalusi kan jo forklares med at de vil ha mannen til å passe på barna sine, men hvorfor er mannen sjalu da?

Det er jo litt spill og kurtisering inne i bildet også, har du mange beilere, har du råd til å gjøre deg kostbar.

Og til det med at kvinner må ta seg av barnet. Før var det å dø i barsel ikke uvanlig. Da var det far som endte opp med ungeflokken. De trengte faren mer før, enn nå.

At menn er kåte, er en kjent sak, men at de har vært mer uansvarlige før enn nå, det tror jeg ikke. Da må man lanaaagt tilbake.

Kvinner er utro for å få spenning, fordi mannen er blitt kjedelig (dvs at den grå hverdagen har innhentet dem).

Kvinner ønsker to menn, en sterk mann (gjerne en drittsekk) som har gode gener og som vil gi et sterkest mulig barn med best mulig muligheter for å overleve og føre genene hennes videre.

Så ønsker hun en trygg mann, en som ikke er utro eller forlater henne, en som tjener penger og tilbyr trygghet og hjelper til med å oppdra og forsørge hennes barn.

Disse to mennene er ikke samme mann.

Menn er sjalu og ønsker kone og barn av flere grunner, bl.a. fordi han vil føre sine gener videre og anser det er best å sørge for at avkommet vokser opp med best mulige forutsetninger. Han er sjalu fordi han frykter at andre menn vil gjøre kona gravid, uten at han vet det, slik at han oppdrar noen andre sitt barn. Det er en grunn til at mange hanndyr i dyreriket dreper avkommet til hunnene for så å gjøre dem gravid med sitt avkom.

tommy's tiger

Kvinner er utro for å få spenning, fordi mannen er blitt kjedelig (dvs at den grå hverdagen har innhentet dem).

Kvinner ønsker to menn, en sterk mann (gjerne en drittsekk) som har gode gener og som vil gi et sterkest mulig barn med best mulig muligheter for å overleve og føre genene hennes videre.

Så ønsker hun en trygg mann, en som ikke er utro eller forlater henne, en som tjener penger og tilbyr trygghet og hjelper til med å oppdra og forsørge hennes barn.

Menn er sjalu og ønsker kone og barn av flere grunner, bl.a. fordi han vil føre sine gener videre og anser det er best å sørge for at avkommet vokser opp med best mulige forutsetninger. Han er sjalu fordi han frykter at andre menn vil gjøre kona gravid, uten at han vet det, slik at han oppdrar noen andre sitt barn. Det er en grunn til at mange hanndyr i dyreriket dreper avkommet til hunnene for så å gjøre dem gravid med sitt avkom.

Og dette VET du liksom fordi? Det er jo selvsagt likt for alle.. (ja særlig)..

petter smart

Og dette VET du liksom fordi? Det er jo selvsagt likt for alle.. (ja særlig)..

Dette ligger i våre gener, men vi handler ikke kun ut fra våre gener. Vi har også en hjerne som i en viss grad kan overstyre våre instinkter.

Disse trekkene finnes i oss alle, i større eller mindre grad.

mil1365380270

Kvinner er ikke bare utro for å få spenning. Akkurat som menn ikke bare er utro for å få fitte.

Alle er opptatt av noe nytt, anerkjennelse, sexen selvfølgelig o.s.v.

Og det at menn ikke kan inneha alle disse kvalitetene er tull. Problemet med at gnisten forsvinner i forhold, er vel at det er vanskelig å være Don Juan etter 10 år og tre barn. Akkurat det samme som for kvinner :-)

"Menn er sjalu og ønsker kone og barn av flere grunner, bl.a. fordi han vil føre sine gener videre og anser det er best å sørge for at avkommet vokser opp med best mulige forutsetninger"

Menn tillater ikke sidesprang med prevansjon heller, selv om han vet kona ikke stikker av.

Mener ikke at det ikke er forskjeller, men alt kan ikke (bort?)forklares med arv, vi er sånn som vi oppfører oss i samfunnet akkurat nå. Noen gjør ditt, noen datt, noen liker mora, og noen dattera. Men i sum, prøver vi å være trofaste, og vi vil leve hele livet sammen og oppdra barna sammen. Og vi har fri vilje.

Gjest gå i dere selv

Jeg kjenner ikke så mye til hvordan det er å være mann, men det å være kvinne vet jeg noe om. Jeg har spurt mine venninner også om dette, og vi er alle enig om at vi ville nytt sex mye oftere og med mange fler hadde det ikke vært for alle holdningene til kvinner som tør å ha sex og like sex selv om de er singel.

Bare les her på forumet, kvinner blir stemplet hvis de har hatt mange partnere, og det er av menn også. Jeg tror til og med du mente i en tråd at en kvinne som har hatt mange partnere ikke er verd så mye når det kommer til faste forhold og mor til framtidige barn.

Sant?

mil1365380270

Jeg kjenner ikke så mye til hvordan det er å være mann, men det å være kvinne vet jeg noe om. Jeg har spurt mine venninner også om dette, og vi er alle enig om at vi ville nytt sex mye oftere og med mange fler hadde det ikke vært for alle holdningene til kvinner som tør å ha sex og like sex selv om de er singel.

Bare les her på forumet, kvinner blir stemplet hvis de har hatt mange partnere, og det er av menn også. Jeg tror til og med du mente i en tråd at en kvinne som har hatt mange partnere ikke er verd så mye når det kommer til faste forhold og mor til framtidige barn.

Sant?

Tror som deg, de "skiter i eget reir". Litt mer galant opptreden hadde nok økt sjansene for ONS. Men det forutsetter at man tenker med det store hodet ;-)

petter smart

Sant?

Jeg har aldri hatt sansen for ONS og har således sjelden prøvd meg på kvinner på byen. Jeg har heller ikke sansen for en kvinne som har hatt svært mange sexpartnere. På lik linje med at jeg skjønner kvinner som ikke liker menn som har hatt svært mange sexpartnere.

Poenget er at det er mye lettere for en kvinne å få sex enn det er for enn mann. Slik har det alltid vært. Så lenge de fleste menn er villig til å stille opp så kan kvinner velge og vrake. En ser jo situasjonen i dag der kvinner ofte er med på ONS. De fleste kvinner kan uten problemer skaffe seg et ONS når de vil, det er kun et fåtall menn som kan det samme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...