Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste nylig en undersøkelse som hevdet å slå hull på myten om at kvinner foretrekker drittsekker. Og hvordan hadde de funnet ut dette? Jo da, de hadde SPURT et utvalg kvinner om hva de foretrakk. Har en så lite peiling på statistikk og den menneskelige psyke bør en ikke jobbe med undersøkelser og statistikk.

For som du sier, det er stor forskjell på hva kvinner sier og hva kvinner gjør.

Det viser seg at så godt som alle kvinner ønsker en sterk og selvsikker mann, en som kan ta vare på dem, gi dem trygghet i armkroken, en som tjener nok penger til at en kan unne seg litt luksus. Dette gjelder også for langvarige forhold, ikke bare ONS.

Men for ONS er det enda mer tydelig. Du kommer ingen vei med å være snill, ærlig og myk mann.

Det verste er at mange kvinner tydeligvis tror på disse drittsekkene når de lirer ut av seg gullkorn som at "de ikke er som andre menn, de er ikke kun ute etter sex" osv. Jo det er nettopp det de er! Og kvinner som er så lykkelige fordi mannen passer så utrolig godt sammen med de, for de har jo samme interesser, er så like av natur osv. De skjønner ikke at drittsekken spør dem ut og sier så at han er akkurat lik. Dumme kvinnfolk.

Du skriver:

Det viser seg at så godt som alle kvinner ønsker en sterk og selvsikker mann, en som kan ta vare på dem, gi dem trygghet i armkroken, en som tjener nok penger til at en kan unne seg litt luksus

DET betegner ikke jeg som drittsekker i alle fall! :)

petter smart
Skrevet

Du skriver:

Det viser seg at så godt som alle kvinner ønsker en sterk og selvsikker mann, en som kan ta vare på dem, gi dem trygghet i armkroken, en som tjener nok penger til at en kan unne seg litt luksus

DET betegner ikke jeg som drittsekker i alle fall! :)

Som jeg skriver i et annet innlegg så ønsker kvinner to menn, en sterk og selvsikker mann, med "gode" gener, som kan befrukte dem, og en sterk, rolig, bemidlet, trygg man for å ta seg av dem og barna.

Når en treffer noen på byen for et ONS velger man selvfølgelig menn av den første typen, drittsekken.

Gjest Measure ^M3
Skrevet

Du høres interessant ut - for meg...?

....nemlig :)

Gjest svabera
Skrevet

Som jeg skriver i et annet innlegg så ønsker kvinner to menn, en sterk og selvsikker mann, med "gode" gener, som kan befrukte dem, og en sterk, rolig, bemidlet, trygg man for å ta seg av dem og barna.

Når en treffer noen på byen for et ONS velger man selvfølgelig menn av den første typen, drittsekken.

En kamerat sa en gang at det er _en_ type damer som menn gjerne vil ligge med - og en annen type damer de vil gifte seg med.

Det er vel kanskje slik for oss damer, også?

petter smart
Skrevet

En kamerat sa en gang at det er _en_ type damer som menn gjerne vil ligge med - og en annen type damer de vil gifte seg med.

Det er vel kanskje slik for oss damer, også?

Det er jo det jeg har sagt i mange innlegg nå. Kvinner ønsker to menn, en sterk/selvsikker+++ mann med gode gener å få barn med, og en myk, trygg, bemidlet+++ mann som tar seg av henne og barnet.

Menn ønsker to typer kvinner, løsaktige kvinner de kan ha sex med (dels for fornøyelsen, dels for å spre sine gener) og en annen som er mor til deres barn og som tar seg av dem og familien.

Men så lenge kvinner som har mange sexpartnere får lov å klage på at menn ikke ønsker langvarige forhold med dem, så må mindre attraktive menn få klage på at kvinner ikke ønsker å ha sex med dem.

Gjest Elaisa
Skrevet

Ha ha ha.. Du må jeg si er et typisk eksempel som legger skylda på jentene fordi du ikke får deg noe selv.

Bare så du vet det så er det 100 % din egen feil at du ikke får noe, for vi vet nemlig hva vi vil ha!!

Liker du ikke bløtekake, så spiser man da for faen ikke bløtekake! Liker man deg ikke, vil man heller ikke ha deg! Er det så vanskelig å forstå? Burde ikke være det og er det, så ta deg en tur til en profosjonell sexolog. Kanskje han har noe nytt å fortelle deg?

Icora Panter
Skrevet

Enig med deg ang. Big brother Tor, men det er sant: det er mange som liker sånne teite drittsekker. Jeg liker helst de litt stille og sjenerte jeg da. Litt mer utfordring å få de på glid liksom. He he.

Men det er som regel ikke gifte mål og barn kvinner ser etter hos en slik mann.. her er det rett å slett mye på sex enn det er samliv.

Derfor fikk Big Brother Thor mange damer, fordi de rett å slett synes det var spennende med sex. (Det de jenter som er blitt intervjuet om dems forhold til han) Men de kunne aldri tenke seg å være sammen med han og nettop fordi han er en sinnsykt stor klyse!! kanskje noe å tenke på Pirko?

Skrevet

Leste nylig en undersøkelse som hevdet å slå hull på myten om at kvinner foretrekker drittsekker. Og hvordan hadde de funnet ut dette? Jo da, de hadde SPURT et utvalg kvinner om hva de foretrakk. Har en så lite peiling på statistikk og den menneskelige psyke bør en ikke jobbe med undersøkelser og statistikk.

For som du sier, det er stor forskjell på hva kvinner sier og hva kvinner gjør.

Det viser seg at så godt som alle kvinner ønsker en sterk og selvsikker mann, en som kan ta vare på dem, gi dem trygghet i armkroken, en som tjener nok penger til at en kan unne seg litt luksus. Dette gjelder også for langvarige forhold, ikke bare ONS.

Men for ONS er det enda mer tydelig. Du kommer ingen vei med å være snill, ærlig og myk mann.

Det verste er at mange kvinner tydeligvis tror på disse drittsekkene når de lirer ut av seg gullkorn som at "de ikke er som andre menn, de er ikke kun ute etter sex" osv. Jo det er nettopp det de er! Og kvinner som er så lykkelige fordi mannen passer så utrolig godt sammen med de, for de har jo samme interesser, er så like av natur osv. De skjønner ikke at drittsekken spør dem ut og sier så at han er akkurat lik. Dumme kvinnfolk.

Hva skal man med en "snill, ærlig og myk mann" på en ONS egentlig?

God i senga bør han derimot være!

Gjest Elaisa
Skrevet

Kvinnesyn?. Sitter snakker om hva damer flest faller for jeg.

Herregud.. Du har jo sagt i flere innlegg at vi har skyld i Voldektene og at vi skal spre beina for hvem som helst, bare så menn får det bra.

Det er et grusomt kvinnesyn!!!

Gjest Yourwrong
Skrevet

Du kan i allefall i si noe dersom du noen gang skulle bli gift og kona di er utro. For du vil vel at hun skal knulle mest mulig menn??Så de får utløp for sine løfter. Nå svarer jeg på alle in leggene dine. Og hva hadde du sagt om du hadde en datter som ble voldatt på vei hjem fra skolen. Slengt i trynet på henne at det er hennes egen feil og deretter ikke anmeldt det?

Gjest svabera
Skrevet

Det er jo det jeg har sagt i mange innlegg nå. Kvinner ønsker to menn, en sterk/selvsikker+++ mann med gode gener å få barn med, og en myk, trygg, bemidlet+++ mann som tar seg av henne og barnet.

Menn ønsker to typer kvinner, løsaktige kvinner de kan ha sex med (dels for fornøyelsen, dels for å spre sine gener) og en annen som er mor til deres barn og som tar seg av dem og familien.

Men så lenge kvinner som har mange sexpartnere får lov å klage på at menn ikke ønsker langvarige forhold med dem, så må mindre attraktive menn få klage på at kvinner ikke ønsker å ha sex med dem.

Hva da med damer med få seksualpartnere - som får en utro mann?

Kanskje hun til og med gjerne vil ha en stygg mann, men han vil ikke ha henne, for hun er ikke løsaktig nok for ham?

Nå må dere menn snart bestemme dere hvordan dere vil at vi kvinner skal være, så vi vet hvilken rolle vi skal gå inn i - og lære våre døtre å gå inn i -

for dette er jo et rollespill,ikke sant? Det er bare menn som skal skape sin egen verden, og til det trengs kvinner som passer hans forventninger.

Og når mannen ikke passer inn i kvinnens forventning - ja, så får hun bare tilpasse seg bedre!

"Når man ikke får den man elsker, får man elske den man får" - gjelder det begge kjønn, tro?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...