Gå til innhold

3 mnd gml baby sover på magen

Anbefalte innlegg

Gjest alive&kicking
Skrevet

Lar dere barnet deres sove på magen? Minsten på 3 mnd har nå sovnet på magen. Har snudd ham ørten ganger, men han snur seg selv på magen. Det som er litt pes er at han greier å snu seg fra rygg til mage og ikke omvendt. Men slik han ligger nå, så har han smokk og ligger med hodet til siden. Tørr jeg dette da?

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Jeg hadde motsatt problem som du... (Poden er tenåring nå):

Nemlig: dengang skulle babyer IKKE ligge på ryggen, for da kunne de bli kvalt av gulpet sitt. Så jeg snudde og snudde og snudde stakkars gutten, for han la seg på ryggen. Men han skulle værsgo' ligge på magen!! (dårlig mor?).

Jeg syntes det var unaturlig å drive å snu på ham, og nå har altså legene funnet ut at de mener det motsatte av før. Skal vedde på at noen geniale forskere finner ut at de må ligge på magen igjen om en ti års tid.

Jeg ville tatt det med ro hvis jeg var deg. Men klart, skulle noe skje....... (?) Herregud for et dilemma?

Gjest alive&kicking
Skrevet

Jeg hadde motsatt problem som du... (Poden er tenåring nå):

Nemlig: dengang skulle babyer IKKE ligge på ryggen, for da kunne de bli kvalt av gulpet sitt. Så jeg snudde og snudde og snudde stakkars gutten, for han la seg på ryggen. Men han skulle værsgo' ligge på magen!! (dårlig mor?).

Jeg syntes det var unaturlig å drive å snu på ham, og nå har altså legene funnet ut at de mener det motsatte av før. Skal vedde på at noen geniale forskere finner ut at de må ligge på magen igjen om en ti års tid.

Jeg ville tatt det med ro hvis jeg var deg. Men klart, skulle noe skje....... (?) Herregud for et dilemma?

Enig. Men nå er jo også denne gutten her en skikkelig gulpeunge som hiver etter pusten innimellom og jeg hører at han har gulp på gang. Stort sett klarer han å snu seg til siden for å gulpe.

Med førstemann lot jeg han ligge på ryggen helt til han klarte å snu seg begge veier selv. Men han var ingen gulpeunge heller da.

Jeg prøver å møte på midten slik at jeg bygger opp senga til at han kan ligge på siden...

Skrevet

det finnes alarmer til å ha i sengen som varsler når barnet slutter å puste. Tror det er dyrt da men....

Skrevet

det finnes alarmer til å ha i sengen som varsler når barnet slutter å puste. Tror det er dyrt da men....

Hvis du er bekymret, ville jeg absolutt investert i et sånt alarm-system. Men jeg tror det går an å få leid et også, spør på sykehuset om de vet hvor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...