Gå til innhold

Hjelp! Dama liker ikke sex lenger :(

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt samboer i litt over 6 måneder nå. Har hatt et fantastisk sex liv og er sammen med ei jente som elsker meg! Siden vi traff hverander har vi hatt sex 4-5 ganger hver dag. Bortsett fra at det har dabbet litt av den siste måneden. Hun har aldri sagt nei til meg, men den siste tiden har jeg merket at hun ikke er så våt lenger og har mindre lyst.

Idag snakket jeg med henne og hun klager på at jeg ikke er flink nok lenger. Hun kom til og med med et forslag om at jeg skulle ligge med andre jenter for å få mer erfaring!! :(

Fristende, men jeg har faktisk ikke lyst. Jeg vil bare ha henne. Hun er fantastisk i senga selv om hun sier jeg har mer erfaring.

Hun sier at problemet hennes er at jeg ikke klarer å gi henne orgasme lenger. Selv om jeg tar meg god tid på forspill, maserer henne, slikker henne og alt det der....

Noen som har noe forslag? Jeg vil nemlig det beste for henne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/154005-hjelp-dama-liker-ikke-sex-lenger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tigertrollet

Seriøst? Du har klart å gi henne orgasme før, men plutselig går det ikke lenger? Høres litt merkelig ut..

Og dere har hatt sex 4-5 ganger om dagen, men nå har det dabbet litt av? Til hva? To ganger om dagen?

Hvis dette er seriøst og dama ber deg om å pule andre for å få mer erfaring, vel, hvor bra har dere det egentlig da..?

Annonse

Gjest Pricilla

Fordi dere er samboere betyr ikke det at dere må knulle som kaniner. Hadde fått slag skulle jeg hatt så mye sex. : ) Synes vi hadde mye sex når vi flyttet sammen jeg, og vi hadde sex 2 - 3 ganger daglig. Så dabbet det av... Men ikke fordi vi ikke hadde lyst på hverandre lenger, men fordi det var ikke like nytt og spennende.

Men det viktigste med sexen er ikke orgasmen, men nærheten, knisten mellom dere, kjærligheten... Når hun sier du skal ligge med andre lurer jeg litt... Er dere bare sammen for sexens skyld? Hva skjedde med komminikasjon, forståelsen, aksepten?

Gjest Anna Belinda

Tror jenta di er lei "forventningspresset" om å ha sex så mange ganger om dagen. I begynnelsen er det jo (-veldig-) greit, men etter en stund er det ikke like spennende lenger. Man har også andre ting man må gjøre (dagligdagse ting som man glatt overså i begynnelsen osv.)

Så la dama di være i fred i to dager, så kan du kose med henne (altså nærhet, ikke sex) og la henne evt lede deg videre om hun vil ha sex. Sex kan utrolig nok oppfattes som mas noen ganger også :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...