Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har nettopp kommet hjem fra ferie utenlands og med en gang jeg så turlederen vår (et spesielt turopplegg) skjønte jeg at her var det duket for hjertebank. Ikke at han var så vakker, for det var han faktisk ikke, men han var spesiell alikevel - for meg i alle fall. :o) Egentlig var han vel en helt vanlig mann, men han rørte ved noe inni meg, noe som har ligget brakk lenge...

Så sitter jeg her da - med hjertebank, dårlig matlyst og tenker bare på ham, døgnet rundt som en annen fjortis! Torte jo aldri gjøre noe framstøt på noen måte, strakte meg bare til en klem den siste dagen og et nuss på kinnet - og fikk et tilbake! *Sukk* Han er selvfølgelig gift og bor i en by 1600 km unna meg... *Dobbeltsukk*

Det er deilig å være forelsket, men slitsomt når det er så totalt uoppnåelig og i en mann jeg sannsynligvis aldri vil treffe igjen. *Trippelsukk* Forhåpentligvis gir det seg når hverdagen kommer over helgen...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/154039-jeg-er-forelsket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

:-D godt å kjenne at det rører seg i en gammel skrott i alle fall! :)

Jepp! Og i dag er det en nyyyydelig morgen her i Trondheim, sola skinner fra skyfri himmel, det er godt å begynne på jobb igjen og la hverdagen komme og i ettermiddag får jeg ungene igjen etter at de har vært hos pappan i to uker - livet er herlig!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/154039-jeg-er-forelsket/#findComment-988142
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...