Gå til innhold

Hva burde jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Etter et langvarig forhold ble jeg dumpet av min x, til fordel for en venninne.

Like etter, døde broren til min x .jeg sendte ingen oppmerksomhet til familien siden jeg var ferdig med han inkludert fam.

Fikk sterke reaksjoner fra han senere om at jeg ikke var menneskelig o.s.v fordi jeg ikke hadde vist oppmerksomhet.

I dødsannonsen så jeg min venninnes navn og x sitt.hun kjente ikke broren noe jeg gjorde, og hun ble da om ikke så rart medregnet i familien.

Burde jeg sende oppmerksomhet, eller er det forståelig at jeg handlet som jeg gjorde?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/15406-hva-burde-jeg-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (Anonymous)

Jeg ville nok sendt en oppmerksomhet. Du sier du kjente broren, selv om din ex gjorde det slutt, så er det jo hans bror som skal få denne "oppmerksomheten", evt. i begravelsen. Kommer vel litt an på hvor lenge dere var sammen også.

Er ikke enig med deg, det var ikke broren som skulle få oppmerksomhet, men familien forøvrig.

kjente heller ikke broren så veldig godt, men bedre enn min xvenninne.

Fikk ihvertfall råd fra andre om at jeg ikke skulle involvere meg noe med dem siden han hadde gjort det slutt, så er jo det et tegn på at jeg er ute av hans liv:DET vil si:UTE AV HANS LIV og ikke med unntak av å følge opp triste og glade begivenheter i deres liv.

Da skulle jeg vel kanskje ha sendt blomster ved fødselen til barnet deres også da?

En annen ting, min samboer døde like etter, ingen oppmerksomhet fra han nei.

Jeg ser på det som å sende noe til de etterlatte er det viktigste hvis en skal , ikke til den som er død.

Gjest (Anonymous)

Hva du burde gjøre?

Jo, til å begynne med kan du la være å bruke det fordømte Anonymous-nicket, det er visst blitt en farsott som rir veldig mange for tida. Du kan gjerne, bytte nick hver gang du er inne, trenger ikke ha noe fast nick for å være her!

Hvorfor i all verden bryr du deg om disse fordømte nickene?

Dere er jo blitt helt nickete hele gjengen her.

Jeg trodde innholdet var det viktigste og gi meg en god grunn til at jeg skulle bruke et annet nick.

Annonse

Gjest (Anonymous)

Om det var et helt vanlig forhold, uten felles barn, giftemål. el.l, syns jeg ikke du trengte vise deg med hensyn til din x`s bror.

MEN, kjente du broren veldig godt, og var nær venn av ham, burde du kanskje gitt blomster, for HAM, liksom...

Jeg er enig der altså, hvis jeg hadde hatt et personlig forhold til broren , så hadde jeg nok sendt en liten hilsen på graven.

Vi var ikke gift og hadde ikke barn.

jeg synest jeg handlet riktig jeg.Og har ingen dårlig samvittighet, håper at min venninne kunne trå til.....

Er ikke enig med deg, det var ikke broren som skulle få oppmerksomhet, men familien forøvrig.

kjente heller ikke broren så veldig godt, men bedre enn min xvenninne.

Fikk ihvertfall råd fra andre om at jeg ikke skulle involvere meg noe med dem siden han hadde gjort det slutt, så er jo det et tegn på at jeg er ute av hans liv:DET vil si:UTE AV HANS LIV og ikke med unntak av å følge opp triste og glade begivenheter i deres liv.

Da skulle jeg vel kanskje ha sendt blomster ved fødselen til barnet deres også da?

En annen ting, min samboer døde like etter, ingen oppmerksomhet fra han nei.

Jeg ser på det som å sende noe til de etterlatte er det viktigste hvis en skal , ikke til den som er død.

Jeg tenkte bare til begravelsen jeg da. Jeg ville ikke sendt oppmerksomhet til min ex og hans venninne isåfall.

Hvorfor i all verden bryr du deg om disse fordømte nickene?

Dere er jo blitt helt nickete hele gjengen her.

Jeg trodde innholdet var det viktigste og gi meg en god grunn til at jeg skulle bruke et annet nick.

Syns du ikke det er ok å ha et personlig nick, sjøl om du bytter fra tråd til tråd?

Jeg har heller ikke noe fast nick, men sørger i hver tråd å ha et som er "gjennkjennelig" for meg sjøl hvertfall! Ditt er det jo 118 andre som bruker også!

Jeg er enig der altså, hvis jeg hadde hatt et personlig forhold til broren , så hadde jeg nok sendt en liten hilsen på graven.

Vi var ikke gift og hadde ikke barn.

jeg synest jeg handlet riktig jeg.Og har ingen dårlig samvittighet, håper at min venninne kunne trå til.....

Ja, kjente du ikke broeren SÅ DÆR, syns jeg absolutt du handlet riktig. Hvorfor skulle du bry deg over noe som helst, når han tross alt hadde dratt sin kos, og dere ikke mer hadde noe forhold?

Ei ny ei hadde jo tydeligvis tatt plassen din, likevel, dermed hadde de da selv dyttet deg ut for lengst, likevel, syns jeg.

Lev livet ditt som du vil, videre!

All lykke til deg!

Gjest (Anonymous)

Syns du ikke det er ok å ha et personlig nick, sjøl om du bytter fra tråd til tråd?

Jeg har heller ikke noe fast nick, men sørger i hver tråd å ha et som er "gjennkjennelig" for meg sjøl hvertfall! Ditt er det jo 118 andre som bruker også!

For meg er det ikke noe problem, håper det ikke er det for deg heller.

synest forøvrig at det er litt kjedelig å få et slikt svar når en stiller et seriøst spørsmål.

Du kunne vel ha sagt fra om dette på en annen måte eller under en egen tråd.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...