pirko Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 På byen: Er du dame, kan du bare gå å spørre om han har lyst på sex. Og svaret er med all sannsynlighet ja takk. Er du mann derimot, og gjør det samme er du en kåt gris. Så her er svaret å manipulere, men heller da er du lang fra sikker. Men å være flink til å manipulere, krever mye trening. På nettet: Er du dame kan du bare legge ut et bilde av deg selv på alle fire. Selv om du ikke viser ansiktet, kan du likevel sitte å svare menn som har lyst på sex kontinuerlig.(jeg kjenner ei som har gjort det nemmelig) Er du mann og skriver at du har lyst på sex, og ikke har et bilde, er det vel heldig om du får et svar i året. Og damene klager på likestilling? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/154061-forskjell-p%C3%A5-%C3%A5-sjekke-som-dame-vs-mann/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Hvis du er dame på nettet så slipper du faktisk å legge ut bilde overhodet. Jeg vet om folk som har lagt inn profil på Spray uten verken bilde eller tekst, og fått masse respons fra mannfolk. Det eneste de har visst om jenta er kjønn og alder. Menn er rett og slett ufattelig desperate. Derfor er det for øvrig litt synd på jenter. For hvordan kan de vite om gutten er interessert i henne for den hun er, eller om han er interessert i henne fordi hun er jente - og at det er alt han krever - fordi han er så sykt desperat? Sånn er det jo også på byen. En dame kan se ut som verdens verste takras og likevel få pikk hvis hun vil. Når vi får damer så er det i det minste rimelig sikkert at dama liker oss. Hun kunne tross alt valgt mellom 10 andre beilere. Minst. Det er med andre ord ikke så synd på oss. Det er verre for damer som av svært mange blir tatt til takke med av desperate gutter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/154061-forskjell-p%C3%A5-%C3%A5-sjekke-som-dame-vs-mann/#findComment-987004 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helluvaguy Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Nei, man kan ikke bare gå bort til en mann å få seg sex!! Alele menn er ikke som deg vettø! Tok tid før jeg fikk samboeren min på kroken. Hadde aldri fått med meg han hjem føste natt. Hvorfor er du så forbanna bitter på jenter?? Kutt dem helt ut da vel og bli homofil. Da slipper du oss fæle jenter. Og når det er snakk om likestilling så er det ikke SEX det er snakk om, men alt det andre. Som at vi bare skal være hjemme å vaske, passe unger og gjøre som han sier. Og at vi skal kunne få mulighet til å få sjefs stillinger osv. Det er likestilling. Å dra likestilling inn i dette besviser bare hvor lite sosial og følelsemessig kunnskap du har. Og at du har en IQ over gjennomsnittet og har godt på følkehøgskole gir deg rett i alt du sier?? Doktor online er for mennesker som luerer på ting de ønsker seriøse svar på og ikke en internett side for å provosere mest mulig.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/154061-forskjell-p%C3%A5-%C3%A5-sjekke-som-dame-vs-mann/#findComment-987359 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svabera Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hvis du er dame på nettet så slipper du faktisk å legge ut bilde overhodet. Jeg vet om folk som har lagt inn profil på Spray uten verken bilde eller tekst, og fått masse respons fra mannfolk. Det eneste de har visst om jenta er kjønn og alder. Menn er rett og slett ufattelig desperate. Derfor er det for øvrig litt synd på jenter. For hvordan kan de vite om gutten er interessert i henne for den hun er, eller om han er interessert i henne fordi hun er jente - og at det er alt han krever - fordi han er så sykt desperat? Sånn er det jo også på byen. En dame kan se ut som verdens verste takras og likevel få pikk hvis hun vil. Når vi får damer så er det i det minste rimelig sikkert at dama liker oss. Hun kunne tross alt valgt mellom 10 andre beilere. Minst. Det er med andre ord ikke så synd på oss. Det er verre for damer som av svært mange blir tatt til takke med av desperate gutter. Helt rett i det du skriver! å være kvinne er som å være millionær - vil han ha meg for penga/sexen - eller er det meg han liker! Bare at jeg tror det er større sjanse for at en mann liker meg - og ikke penga - enn at han liker meg - om han ikke får sex.-. Så summa summarum tror jeg vel ikke lenger det finnes menn som vil ha meg for den jeg er - ...det er alltid sex først og sist og så - om han har tid - litt meg. Å være kvinne er et ensomt liv. Ville mye heller ha vært millionær! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/154061-forskjell-p%C3%A5-%C3%A5-sjekke-som-dame-vs-mann/#findComment-987710 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svabera Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Du har gått glipp av noe vesentlig her: Det _er_ forskjell på kvinner og menn! Du kan ikke snakke til en kvinne som om hun er mann, det vil si gå rett bort til henne og spørre om et nummer. En mann ville sikkert satt pris på slik rett fram interesse - men ikke en kvinne! Så når kvinner går rett bort til en mann på den måten, er det fordi hun vet han er mann. Dessuten vet hun at han ikke noe å samle på om han sier ja med en gang - siden han da sikkert sier like lett ja om andre damer spør, så det er mest snakk om en ONS. (Eller så er dama desperat etter å få hans oppmerksomhet at hun går rett på som en mann og glemmer at hun er kvinne. Men om hun går til slikt skritt for å fange ham, spørs det om _hun_ egner seg for noe mer enn en ONS.) Så altså - pirko - kvinner nærmer seg sex på en annen måte enn menn. Derfor kan du ikke nærme deg en kvinne som om hun er mann. Det er ikke manipulasjon. Det er respekt for hennes særegenhet. Og den samme respekten bruker vi i møte med andre mennesker i andre sammenhenger, også. Du kan selvfølgelig snakke kun norsk med en utlending med fransk som morsmål - men det spørs om det blir særlig vellykket. I stedet viser dere begge respekt for den andre og snakker for eksempel et tredje språk - engelsk. Akkurat slik er det mellom kvinne og mann, også. Begge parter må forsøke å få sitt budskap og sin interesse gjennom til den andre. Det er ikke manipulasjon, men et oppriktig ønske om å bli kjent! En forfatter har sagt at Menn er fra Mars og Kvinner er fra Venus. (John Gray) Anbefaler deg å lese den boka i sommer. Da forstår du at det ikke er vondt ment når ting ikke går som du håper. Men da forstår du kanskje også at det er håp! Om du vil og tør. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/154061-forskjell-p%C3%A5-%C3%A5-sjekke-som-dame-vs-mann/#findComment-987714 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grumpy Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Du har gått glipp av noe vesentlig her: Det _er_ forskjell på kvinner og menn! Du kan ikke snakke til en kvinne som om hun er mann, det vil si gå rett bort til henne og spørre om et nummer. En mann ville sikkert satt pris på slik rett fram interesse - men ikke en kvinne! Så når kvinner går rett bort til en mann på den måten, er det fordi hun vet han er mann. Dessuten vet hun at han ikke noe å samle på om han sier ja med en gang - siden han da sikkert sier like lett ja om andre damer spør, så det er mest snakk om en ONS. (Eller så er dama desperat etter å få hans oppmerksomhet at hun går rett på som en mann og glemmer at hun er kvinne. Men om hun går til slikt skritt for å fange ham, spørs det om _hun_ egner seg for noe mer enn en ONS.) Så altså - pirko - kvinner nærmer seg sex på en annen måte enn menn. Derfor kan du ikke nærme deg en kvinne som om hun er mann. Det er ikke manipulasjon. Det er respekt for hennes særegenhet. Og den samme respekten bruker vi i møte med andre mennesker i andre sammenhenger, også. Du kan selvfølgelig snakke kun norsk med en utlending med fransk som morsmål - men det spørs om det blir særlig vellykket. I stedet viser dere begge respekt for den andre og snakker for eksempel et tredje språk - engelsk. Akkurat slik er det mellom kvinne og mann, også. Begge parter må forsøke å få sitt budskap og sin interesse gjennom til den andre. Det er ikke manipulasjon, men et oppriktig ønske om å bli kjent! En forfatter har sagt at Menn er fra Mars og Kvinner er fra Venus. (John Gray) Anbefaler deg å lese den boka i sommer. Da forstår du at det ikke er vondt ment når ting ikke går som du håper. Men da forstår du kanskje også at det er håp! Om du vil og tør. Lurer på hvor dere får denne forestillingen fra at det er OK for en jente å gå rett bort til en mann og spørre om han vil ha sex? Hvis noen hadde gjort det med meg hadde første innskytelse vært: hvor mye koster det, og den andre: Jenta må være spik spenna gæern... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/154061-forskjell-p%C3%A5-%C3%A5-sjekke-som-dame-vs-mann/#findComment-987729 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svabera Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Lurer på hvor dere får denne forestillingen fra at det er OK for en jente å gå rett bort til en mann og spørre om han vil ha sex? Hvis noen hadde gjort det med meg hadde første innskytelse vært: hvor mye koster det, og den andre: Jenta må være spik spenna gæern... Høres ut til at _du_ er en mann etter mitt hjerte! Jeg må likevel si at de erfaringene jeg hittil har hatt med menn, ikke har vært menn av din type. Verken i familien eller blant menn jeg har vært interessert i... Det kommer kanskje av at alle skikkelige menn enten er gift allerede - eller homser? Er det kanskje slik at menn føler de må være pågående for å bli tatt for å være menn - og derfor er pågående enten de har lyst eller ei? Eller er det jeg som er så håpløs at jeg aldri kommer i betraktning hos slike menn som deg... Akk ja - kanskje er pirko og jeg i samme båt, på en måte? *ler* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/154061-forskjell-p%C3%A5-%C3%A5-sjekke-som-dame-vs-mann/#findComment-987822 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjohei Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Helt rett i det du skriver! å være kvinne er som å være millionær - vil han ha meg for penga/sexen - eller er det meg han liker! Bare at jeg tror det er større sjanse for at en mann liker meg - og ikke penga - enn at han liker meg - om han ikke får sex.-. Så summa summarum tror jeg vel ikke lenger det finnes menn som vil ha meg for den jeg er - ...det er alltid sex først og sist og så - om han har tid - litt meg. Å være kvinne er et ensomt liv. Ville mye heller ha vært millionær! Ja, hvordan skal vi kvinner kunne skille mellom en mann som vil ha oss bare for sex og de som virkelig er interessert i oss? Hva med kvinner som ønsker å vente med sexen til de føler at tiden er inne, blir de dumpet de ta fordi det kanskje tar for lang tid? Ikke lett å skille her. Hvordan finner vi ut det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/154061-forskjell-p%C3%A5-%C3%A5-sjekke-som-dame-vs-mann/#findComment-988831 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margaritha Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hvis du er dame på nettet så slipper du faktisk å legge ut bilde overhodet. Jeg vet om folk som har lagt inn profil på Spray uten verken bilde eller tekst, og fått masse respons fra mannfolk. Det eneste de har visst om jenta er kjønn og alder. Menn er rett og slett ufattelig desperate. Derfor er det for øvrig litt synd på jenter. For hvordan kan de vite om gutten er interessert i henne for den hun er, eller om han er interessert i henne fordi hun er jente - og at det er alt han krever - fordi han er så sykt desperat? Sånn er det jo også på byen. En dame kan se ut som verdens verste takras og likevel få pikk hvis hun vil. Når vi får damer så er det i det minste rimelig sikkert at dama liker oss. Hun kunne tross alt valgt mellom 10 andre beilere. Minst. Det er med andre ord ikke så synd på oss. Det er verre for damer som av svært mange blir tatt til takke med av desperate gutter. TILTREDES!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/154061-forskjell-p%C3%A5-%C3%A5-sjekke-som-dame-vs-mann/#findComment-989275 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svabera Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Ja, hvordan skal vi kvinner kunne skille mellom en mann som vil ha oss bare for sex og de som virkelig er interessert i oss? Hva med kvinner som ønsker å vente med sexen til de føler at tiden er inne, blir de dumpet de ta fordi det kanskje tar for lang tid? Ikke lett å skille her. Hvordan finner vi ut det? Ja, hvordan finner vi ut av det, du? Jeg har kostet på meg en dildo så lenge, jeg - så kommer i hvert fall ikke frustrasjonen til å føre meg ut i uløkka! *s* Det er sannelig ikke lett å vite hvilke motiver menn har - derfor har jeg funnet ut at det eneste jeg kan gjøre, er å finne ut hvilke motiver jeg selv har! Og ønsker. Dersom jeg så treffer en fyr som _jeg_ vil ha - ja, da tar jeg sjansen - og kanskje er jeg heldig, kanskje vil han ha meg - og hvis ikke - vel, så var jeg i hvert fall tro mot mine egne følelser og ønsker, tok feil - javel - men jeg forsøkte i hvert fall! Jeg kan ikke gjøre mer enn det. Være tro mot meg selv - og forsøke. Jeg nekter å tro alle mannfolk er useriøse. Men jeg innser at det kan bli mange frosker å kysse underveis. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/154061-forskjell-p%C3%A5-%C3%A5-sjekke-som-dame-vs-mann/#findComment-989317 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inamor Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Nei, man kan ikke bare spørre om han vil ha sex! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/154061-forskjell-p%C3%A5-%C3%A5-sjekke-som-dame-vs-mann/#findComment-992754 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lambada, den orginale Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Du har gått glipp av noe vesentlig her: Det _er_ forskjell på kvinner og menn! Du kan ikke snakke til en kvinne som om hun er mann, det vil si gå rett bort til henne og spørre om et nummer. En mann ville sikkert satt pris på slik rett fram interesse - men ikke en kvinne! Så når kvinner går rett bort til en mann på den måten, er det fordi hun vet han er mann. Dessuten vet hun at han ikke noe å samle på om han sier ja med en gang - siden han da sikkert sier like lett ja om andre damer spør, så det er mest snakk om en ONS. (Eller så er dama desperat etter å få hans oppmerksomhet at hun går rett på som en mann og glemmer at hun er kvinne. Men om hun går til slikt skritt for å fange ham, spørs det om _hun_ egner seg for noe mer enn en ONS.) Så altså - pirko - kvinner nærmer seg sex på en annen måte enn menn. Derfor kan du ikke nærme deg en kvinne som om hun er mann. Det er ikke manipulasjon. Det er respekt for hennes særegenhet. Og den samme respekten bruker vi i møte med andre mennesker i andre sammenhenger, også. Du kan selvfølgelig snakke kun norsk med en utlending med fransk som morsmål - men det spørs om det blir særlig vellykket. I stedet viser dere begge respekt for den andre og snakker for eksempel et tredje språk - engelsk. Akkurat slik er det mellom kvinne og mann, også. Begge parter må forsøke å få sitt budskap og sin interesse gjennom til den andre. Det er ikke manipulasjon, men et oppriktig ønske om å bli kjent! En forfatter har sagt at Menn er fra Mars og Kvinner er fra Venus. (John Gray) Anbefaler deg å lese den boka i sommer. Da forstår du at det ikke er vondt ment når ting ikke går som du håper. Men da forstår du kanskje også at det er håp! Om du vil og tør. For et fantastisk klokt innlegg! Takk svabera! Du konkretiserte en universal sannhet. (dette er ikke ironi for de som tror det) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/154061-forskjell-p%C3%A5-%C3%A5-sjekke-som-dame-vs-mann/#findComment-992767 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zuuul Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Ja, hvordan skal vi kvinner kunne skille mellom en mann som vil ha oss bare for sex og de som virkelig er interessert i oss? Hva med kvinner som ønsker å vente med sexen til de føler at tiden er inne, blir de dumpet de ta fordi det kanskje tar for lang tid? Ikke lett å skille her. Hvordan finner vi ut det? Husker da jeg var 18 år og skulle ha samleie for første gang. Det var kjæresten min, vi hadde vært sammen en stund,.og han hadde bedyret at han ville vente på meg, om det så skulle ta flere år. Og det ville han nok ha gjort. Men han dumpa meg rett etter fordi han ikke fikk den inn! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/154061-forskjell-p%C3%A5-%C3%A5-sjekke-som-dame-vs-mann/#findComment-992768 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjohei Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Husker da jeg var 18 år og skulle ha samleie for første gang. Det var kjæresten min, vi hadde vært sammen en stund,.og han hadde bedyret at han ville vente på meg, om det så skulle ta flere år. Og det ville han nok ha gjort. Men han dumpa meg rett etter fordi han ikke fikk den inn! Den kan vel kalles en drittsekk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/154061-forskjell-p%C3%A5-%C3%A5-sjekke-som-dame-vs-mann/#findComment-992934 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.