Gå til innhold

Grete Roede

Anbefalte innlegg

Gjest taurus79
Skrevet

Hei!

Jeg skal begynne å følge en sånn lynkur nå, og lurer på hvor mange brødskiver 75g brød er, Hvor mange poteter 150g er, fint om noen kan svare meg på dette da jeg ikke har vekt enda:)

Gjest et tips bare
Skrevet

Kommer ann på hvor tungt brødet er.

Vanlig skåret kneip veier ei brødskive omtrent 30 gram.

Gjest taurus79
Skrevet

Kommer ann på hvor tungt brødet er.

Vanlig skåret kneip veier ei brødskive omtrent 30 gram.

takk,takk!

Skrevet

takk,takk!

En vanlig skåret skive veier i underkant av 50 gr.

Lykke til med slankingen! Jeg gikk ned 23 kg på 5 mnd (og to kurs..) Så det funker! - men er tøft, særlig i begynnelsen..

Skrevet

En vanlig skåret skive veier i underkant av 50 gr.

Lykke til med slankingen! Jeg gikk ned 23 kg på 5 mnd (og to kurs..) Så det funker! - men er tøft, særlig i begynnelsen..

Jeg vil anbefale deg å skaffe deg en liten kjøkkenvekt..for å se raske resultater, er det viktig at du spiser _nøyaktig_ de grammene som er tillatt.. Ikke mer og ikke mindre..

Gjest sunn og slank
Skrevet

Jeg vil anbefale deg å skaffe deg en liten kjøkkenvekt..for å se raske resultater, er det viktig at du spiser _nøyaktig_ de grammene som er tillatt.. Ikke mer og ikke mindre..

Mye bedre å lære seg næringsinnhold i mat før man styrer med vekt og calorimål

75 gram brød..ja og hva er det..loff/kneip/grovbrød/rugbrød?

75 gram brød kan være så mangt alt etter innhold.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...