Gjest taurus79 Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Hei! Jeg skal begynne å følge en sånn lynkur nå, og lurer på hvor mange brødskiver 75g brød er, Hvor mange poteter 150g er, fint om noen kan svare meg på dette da jeg ikke har vekt enda:) 0 Siter
Gjest et tips bare Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Kommer ann på hvor tungt brødet er. Vanlig skåret kneip veier ei brødskive omtrent 30 gram. 0 Siter
Gjest taurus79 Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Kommer ann på hvor tungt brødet er. Vanlig skåret kneip veier ei brødskive omtrent 30 gram. takk,takk! 0 Siter
Gjest meti Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 takk,takk! En vanlig skåret skive veier i underkant av 50 gr. Lykke til med slankingen! Jeg gikk ned 23 kg på 5 mnd (og to kurs..) Så det funker! - men er tøft, særlig i begynnelsen.. 0 Siter
Gjest meti Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 En vanlig skåret skive veier i underkant av 50 gr. Lykke til med slankingen! Jeg gikk ned 23 kg på 5 mnd (og to kurs..) Så det funker! - men er tøft, særlig i begynnelsen.. Jeg vil anbefale deg å skaffe deg en liten kjøkkenvekt..for å se raske resultater, er det viktig at du spiser _nøyaktig_ de grammene som er tillatt.. Ikke mer og ikke mindre.. 0 Siter
Gjest sunn og slank Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Jeg vil anbefale deg å skaffe deg en liten kjøkkenvekt..for å se raske resultater, er det viktig at du spiser _nøyaktig_ de grammene som er tillatt.. Ikke mer og ikke mindre.. Mye bedre å lære seg næringsinnhold i mat før man styrer med vekt og calorimål 75 gram brød..ja og hva er det..loff/kneip/grovbrød/rugbrød? 75 gram brød kan være så mangt alt etter innhold. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.