Gå til innhold

vel vel..sånn gikk det.

Anbefalte innlegg

Gjest forelsketforbannet&frustrert

Ifjor vinter startet jeg en tråd her,som kaltes "kjæresterier".Fikk masse gode råd,og til dere som advarte meg;Dere hadde rett.Nå har jeg forlatt ham,omsider,familie er opplyst om rikets tilstand osv,og nå trenger jeg bare råd om hvordan jeg i h******* skal klare meg uten ham.Så,alle jenter der ute i mørket;hvordan kommer man seg videre etter å ha levd med en mann som hatet og elsket meg.Jeg stiller dette spørsmålet her,fordi familie og venner bare rister på hode og mener jeg bør være lykkelig fordi jeg er fri nå.Og jeg savner ham og sovner med ham i tankene,selv med all min viten og erfaring,og min visshet om at dette er dømt.Noen som har opplevd liknende?Ble litt rotete dette,men det er bare gått et par døgn,og jeg er redd og alene.

Takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/154198-vel-vels%C3%A5nn-gikk-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lotus7

Hei,jeg er i samme situasjon som deg.Familien rister på hodet og sier jeg ikke har tapt noe.Jeg ser det jo egentlig selv også.han var alt annet enn snill.Men pokker ta de følelsene,ikke sant?

Jeg for min del skriver ned alle de dårlige erfaringene og episodene jeg har opplevd med ham.(og det er mange)Og når jeg føler at jeg savner ham som mest,så leser jeg det jeg har skrevet.Det hjelper på meg ihvertfall.Da klarer jeg å se selv at dette ikke var mannen for meg,og at jeg faktisk vil få det bedre nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...