Gå til innhold

Hvor traff du kjærestene dine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

- min eks. (3 uker gammelt) traff jeg på jobben...

dust1365380727
Skrevet

på Gamlehjem faktisk :P ei kollega da vel å merke

Skrevet

I hjembygda til mine besteforeldre :)

Der bor jeg nå og er gift med ham :)

Skrevet

Jeg traff min på Arvika-festivalen i Sverige. Kameraten til en kamerat av meg.

2 år siden nå! :-)

Han før der igjen, traff jeg gjennom jobb - og de 3 før der igjen traff jeg ute på byen. Kan absolutt funke det også!

skorpionfisken
Skrevet

Den første trente jeg sammen med.

Den andre traff jeg via nettet.

Gjest cultura
Skrevet

I organisasjonssammenheng. Er man aktiv i organisasjonslivet, er det "umulig" ikke å finne en man liker ekstra godt.

Ellers på jobben.

Skrevet

På videregående skole, på stranden, gjennom felles kjente og på treningen.

Skrevet

I organisasjonssammenheng. Er man aktiv i organisasjonslivet, er det "umulig" ikke å finne en man liker ekstra godt.

Ellers på jobben.

Tja... Driver du med hest på kosenivå må du nesten være lesbisk for å finne en livsledager der... ;o)

Gjest Magic Halo
Skrevet

Tja... Driver du med hest på kosenivå må du nesten være lesbisk for å finne en livsledager der... ;o)

Tha, hva med hovslageren da? ;-)

Skrevet

Min nåværende traff jeg utpå jordet her...

Han er nabo og eier jorda rundt meg...

:)

Skrevet

Tha, hva med hovslageren da? ;-)

*Hysterisk latter* Neeeei, tror ikke han er noe for meg. :o)

Men satser jo på at det er en snill og grei og sjarmerende mannlig deltaker på ridekurset jeg begynner på om et par uker, selvfølgelig. :o)

Skrevet

Min første kjærlighet traff jeg i en taxi. Han var taxisjåfør. Han jeg er sammen med nå, traff jeg på nettet. Folk himler ofte med øynene når jeg forteller at vi traff hverandre på nett. Skjønner ikke det. Trodde det var ganske vanlig nå...

fuji1365380447
Skrevet

Traff min nåværende kjæreste på nettet.

Jeg var ferdig med å gå ut på byen, og alle vennene mine var i stabile forhold, så jeg traff veldig få nye menn.

Så for meg var Spray-Date perfekt!

Gjest mor i juni
Skrevet

Den første inviterte meg med på nachspiel hos ham.

Den andre traff jeg på konsert der vi begge studerte i 1997, og han holder jeg godt på enda. :-)

Skrevet

Den første var en kollega av min venninne, møtte ham på fest hos henne. Min nåværende møtte jeg i organisasjons-sammenheng..

Skrevet

Har stort sett møtt kjærester i skole/studiesammenheng eller via felles kjente.

Han jeg er gift med traff jeg på nachspiel i studietiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...