Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har nå leita etter svaret mitt i forumene her ganske lenge, men ser ikke ut til at noen sliter med det jeg gjør.

Jeg fikk kjønnsvorter da jeg var 14år, og er nå 18år. Jeg har hatt symptomer, som i følge legen min ikke stemmer med boka, som slappere vulve, mye mer utflod med en vond lukt men hvit av farge, gjerne en del klumper i den som kan bli til store gelè-klumper og veldig ekkelt :/

Nå sitter jeg her med disse symptomene. Synes ikke jeg kan se noen vorter. Utfloden er nå så mye at det nytter ikke å ha sex lenger. Har gått til legen. Dem sendte inn prøver men fant ingenting. Kom med at utfloden min er normal, "noen har mye utflod". Jeg kan ikke engang ha sex... Har prøvd sopp-piller fra legen, og en antibiotika for gardnerella. Ingenting virket.

Er det noen som har råd? Da ville jeg blitt glad :)

Hilsen meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/154211-symptomer-utenfor-boka/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg kan ikke se sammenhang mellom kjønnsvorter og det utflod du nå har.

Med slappere ’vulve’ mener du da vulva? Altså de ytre kjønnsorganer (ytre og indre kjønnslepper) eller mener du skjeden? Hvit utflod som kan bli geleaktig omkring eggløsning er helt normal. Utflod som er normal lukter surt (pga melkesyrebakterier). Utflod med fiskelukt kan tyde på bakteriell vaginose (BV) hvor det kan være gardnerella til stede. Det har du fått kur for, men det kommer meget lett tilbake.

Hvis du er så svært plaget at du ikke kan ha samleie, synes jeg du skal søke spesialist, Olafia-klinikken i Oslo eller gynekolog.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...