Rubia Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Har lenge hatt lyst på en liten blank sten på tanna.(ene sidetannen) Har ganske hvite og rette tenner og så smiler jeg masse Det er visst to måter å gjøre det på sier tannlegen min...man kan bruke falske stener som da limes rett på tanna... Eller man kjøper en diamant, og da borres det et lite hull som den puttes inni. Min andre halvdel er ikke begeistret for at jeg skal ha falske ting på tanna...en så vakker pike må ha ekte saker sier han ... Nå pleier ikke jeg å bekymre meg årevis fremover men tennene mine er jeg ganske så stolt av og redd om og derfor lurer jeg på... Er det noen som har gjort dette som vet hvordan det er ? Eller, for dere som har reparert og borret i fremtenner og sidetenner...hvordan blir det seendes ut med hvit fylling ? Er såpass "fin" på det når det gjelder tennene mine at jeg gjerne vi ha pene tenner den dag diamanter åker også Takknemmelig for svar her dere... Når det gjelder pris på denne moroa så er det uviktig...halvdelen min betaler diamanten, bare jeg bruker ekte sier han 0 Siter
tommy's tiger Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Jeg vet det ikke er sånt svar du vil ha, men er du over 14 år så dropper du pynt på tenna. Det er så innmari harry og ser bare så teit ut. Dessuten er ikke det en god måte å ta vare på tenna på, jeg ville aldri ha utsatt mine for noe slikt. Kan du ikke heller få et pent smykke til å ha rundt halsen, i ørene eller en ring av ham da? 0 Siter
Rubia Skrevet 2. august 2004 Forfatter Skrevet 2. august 2004 Jeg vet det ikke er sånt svar du vil ha, men er du over 14 år så dropper du pynt på tenna. Det er så innmari harry og ser bare så teit ut. Dessuten er ikke det en god måte å ta vare på tenna på, jeg ville aldri ha utsatt mine for noe slikt. Kan du ikke heller få et pent smykke til å ha rundt halsen, i ørene eller en ring av ham da? Har da fått ring...hvit gull med safir til og med Nå er jeg goooodt over fjorten år, men jeg synes dette er pent. Ser voksne damer med det og det er pen pynt på pene tenner synes nå jeg. Men klart er det smak og behag der som ved alt ellers. 0 Siter
Gjest barnslig javel, men syns det pynter litt jeg da Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Jeg har limt tannsmykke på tanna, det har sittet på nå i 4 år. Tannlegen limte det på, og jeg må dit for å ta det av når den dagen kommer. 0 Siter
Rubia Skrevet 2. august 2004 Forfatter Skrevet 2. august 2004 Jeg har limt tannsmykke på tanna, det har sittet på nå i 4 år. Tannlegen limte det på, og jeg må dit for å ta det av når den dagen kommer. Men når du skal ta det av så pusser vel bare tannlegen tanna igjen og så er den så god som ny, sant? Blir vel noe annet med en ekte sten hvor hullet den har sittet må fylles igjen... Er det greit å leve med den slags pynt synes du? Er skikkelig pent/stilig synes nå jeg da...isåfall om det er en liten blank sten... Og barnslig...vel det er det vel mange meninger om...er vel forsåvidt ikke så anneledes enn å ha en tatuering, eller å bære masse smykker ellers, eller å ha piercing eller noe det vel... 0 Siter
Gjest ikke meg Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Har da fått ring...hvit gull med safir til og med Nå er jeg goooodt over fjorten år, men jeg synes dette er pent. Ser voksne damer med det og det er pen pynt på pene tenner synes nå jeg. Men klart er det smak og behag der som ved alt ellers. Er enig i at pynt på tanna (ekte eller uekte) er kjempeharry på godt voksne damer. Det samme er diamant i nesa og tatovering. 0 Siter
Gjest syns det er fint jeg Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Men når du skal ta det av så pusser vel bare tannlegen tanna igjen og så er den så god som ny, sant? Blir vel noe annet med en ekte sten hvor hullet den har sittet må fylles igjen... Er det greit å leve med den slags pynt synes du? Er skikkelig pent/stilig synes nå jeg da...isåfall om det er en liten blank sten... Og barnslig...vel det er det vel mange meninger om...er vel forsåvidt ikke så anneledes enn å ha en tatuering, eller å bære masse smykker ellers, eller å ha piercing eller noe det vel... Det skulle ikke skade tanna sa tannlegen ) Jeg syns også det er fint, og jeg har fått MANGE positive bemerkninger !! 0 Siter
flisa Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Det ser ut som om man har matrester i tenna, syns jeg Lykke til! 0 Siter
tiliti Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Hihi, ser ut som man har et ubehandlet eller dårlig behandlet (amalgan) hull midt i tanna med det på. Men lykke til 0 Siter
tommy's tiger Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Har da fått ring...hvit gull med safir til og med Nå er jeg goooodt over fjorten år, men jeg synes dette er pent. Ser voksne damer med det og det er pen pynt på pene tenner synes nå jeg. Men klart er det smak og behag der som ved alt ellers. Det er dine tenner, men husk på at de aller fleste kommer til å tro du har mat i tenna eller noe da. Veldig få som liker sånt tror jeg. Men smak og behag. Ser litt sånn krampaktig holde fast på ungdommen om du har passert 30 for en stund siden... Ikke borr i tanna uansett da, lim heller på, for da skader du ikke tanna så mye. 0 Siter
modesty Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Det var skikkelig populært da jeg gikk på ungdomsskolen. Husker vi var på momarkedet og fikk limt på tanna, i en bod. Det satt på noen måneder, og så ble vi lei og fikk tatt det vekk igjen. Tror du kommer til å angre hvis du borrer hull i tanna for å få plass til en diamant. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Men når du skal ta det av så pusser vel bare tannlegen tanna igjen og så er den så god som ny, sant? Blir vel noe annet med en ekte sten hvor hullet den har sittet må fylles igjen... Er det greit å leve med den slags pynt synes du? Er skikkelig pent/stilig synes nå jeg da...isåfall om det er en liten blank sten... Og barnslig...vel det er det vel mange meninger om...er vel forsåvidt ikke så anneledes enn å ha en tatuering, eller å bære masse smykker ellers, eller å ha piercing eller noe det vel... Er vel ikke verre enn alle vi som har hatt regulering limt fast til tennene. Når reguleringa er borte er det heller ingen spor etter den. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Jeg har en liten stjerne som har sittet der i 4 år nå. Festes med en type lim, på samme måte som klossene i tannregulering. Det ble ikke borret for å feste den, men derimot etset litt på emaljen. Den er enkel å fjerme hvis jeg skulle bli lei den, og det kommer ikke til å bli noe merke etterpå. :-) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Jeg vet det ikke er sånt svar du vil ha, men er du over 14 år så dropper du pynt på tenna. Det er så innmari harry og ser bare så teit ut. Dessuten er ikke det en god måte å ta vare på tenna på, jeg ville aldri ha utsatt mine for noe slikt. Kan du ikke heller få et pent smykke til å ha rundt halsen, i ørene eller en ring av ham da? Helt enig - det er gruelig harry! *grøss* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.